2014年7月14日 星期一

酷熱天氣下的底妝測試:BB Cushion


識我的朋友仔都知我其實好少化妝,經常素顏岀街

但都有段時間係有Keep住化底妝先岀街,之前係用開BB cream,之後又短期轉過用CC cream(支CC cream 都未用完)

BB / CC cream 其實係懶人恩物,但後開始學識化妝,愈來愈覺得佢地太厚身,所以我暫時未物色到可以俾我長期使用的粉底
⋯⋯

韓風當道!BB cushion大量湧現,我當然唔執輸要買黎試下(其實都買了幾個月,今日先開黎試)

一如以往,上左防曬打底先,因為天氣太熱,就算乾性皮膚既我都會係呢D日子岀油,所以就上多層Sofina Long Keep Base先再上BB cushion





內附專用粉樸一個,個粉盒係可以換芯(讚!環保!不用連鏡盒掉!)
用粉樸輕壓就沾到濕粉,再上臉,哈哈!上臉時涼浸浸好舒服,遮暇度尚可,可以遮到我淡淡的斑,好薄好貼臉,毛孔都細緻了(幸好我毛孔不算太大,如太大就未必遮到了)

經過大半天酷熱天氣警告的洗禮,因我無再上碎粉定妝,我岀街係會戴太陽眼鏡,所以鼻位有點luck粉,鼻邊下巴都有少少浮粉,其他位都無點不同,整體感覺良好,但下次我會記得上碎粉定妝!

用後感完畢!:)
 
 

 
如果大家不嫌棄我新手上路的話,去飲宴/姊妹妝/甚至新娘化妝都可以搵我架!Set頭方面,我會努力練習!請多多指教!

支持我的請讚好我的Page,我會繼續分享我的化妝之路 :)

Enquiry:::

Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Blog : http://fingyanwingmakeup.blogspot.hk/
 

沒有留言:

張貼留言