2014年10月9日 星期四

忙碌化妝月の我的第一位新娘子!

九月份話咁快就完,我過得好充實
宜家先做一些回顧都希望不會太遲吧~ hehe

因為九月份接了3個不同的化妝工作-第一次舞台劇化妝+第一次新妝化妝,還有影樓拍攝化妝
有留意我Instagram或者Facebook應該會知道
但未有的話,宜家都要分享一下
1)第一次新娘化妝:

話說我只是新手上路
學未有所成時
我的朋友自己私底下搵化新娘妝
真係好意外好開心好感動
因為想諗都冇諗過,我第一單化妝Job竟然唔係化姊妹而係化新娘
我讀的化娘是新娘化妝
不過大多讀完出黎初初應該只會靠朋友搵到一兩單姊妹工作做
但我真係估唔到我朋友咁信任我
而且仲將佢當日既造型交哂俾我決定
所以我有好多發揮空間

由6月緊張到8月幫佢試妝
髮型頭飾妝容我都我都日想夜想
新娘子是短髮爽朗的女子
8月月都幫她試了妝,都不想太誇太濃妝
我是要幫她化早上的掛妝及頭及晚上的婚紗進場晚裝Look
因為是短髮,給了我一個很大的挑戰(因為我練習+進修時都是長髮)
為了她的髮型,我花了不少心機
投資了不少頭飾供我的第一位新娘子用
雖然之前提到她將所有造型交我決定
但我也絕不可以HEA她
起碼我要對得起自己的專業
希望幫她的大日子盡我所能做到最好
網上也做了不少資料搜集
覺得出門掛頭都是有髻比較好看
所以我特地買了髮片還約了她於婚期前2星期試了以下呢個掛頭
 
 
我弄完後覺得心裡有一點安慰
但是最後大日子當日沒有用到這個頭
她都是不太習慣咁多頭髮係頭上
有點可惜
不過最終都係想新娘子當日自在舒服同開心
佢開心我開心:)

戰戰兢兢到了大日子當日
由於我跟她住在附近
所以事前一日執好我的化妝0急
起身便可以到她的屋企

當日除了幫新妝化妝外,因為她只有伴娘,沒有其他姊妹
所以我都替伴娘化妝整頭
早上部分準時完成!
(由於未收到官方相片, 以下是我手機影的Snap shot, 頂住先, 遲下收到會再Upload上facebook)
我的新娘子 ^3^ 祝妳同老公仔幸福快樂 :)
 
當日的伴娘,我還與她很好傾,識了新朋友真開心:)
 
晚上部分等轉妝,以有限時間幫新娘子轉婚紗Look,一個換衫一個除金豬金器我就立即準備好轉妝
 
原本說好有半小時給我轉妝,但世事點會盡如人意呢
實際只有20分鐘
我還要到台前捉新娘子到新娘房
好彩都趕到
準備入場註冊啦
 
 
當日係好日,場地有3個宴會廳都Full book
係度周圍度步等待新娘子途中
最大一個宴會廳在旁
看到另一位新娘子準備進場
有3位助手在旁打點,如女皇般出巡
雖然我唔識佢,但係心裡有一點感動替她高興

好開心我可以慢慢加入呢個行列
見到的都是開心事,充滿正能量
終於明白新娘化妝師為何喜歡化新娘,而不選擇加入其他化妝行列
能夠為新娘子當日打扮到最美一面示人
是一件多麼神聖的工作

畢竟人家說女人最美的時候只有2個,一是出嫁的一日,二是當上媽媽的一日

雖然我在這方面還是新手上路
但我會不斷努力練習

稍後都不定期搵Model化新娘妝影DEMO
保持一顆不斷學習的一團火
加油!
 
 
預告:忙碌化妝月の我的第一次舞台劇化妝

請期待!
***
如果大家不嫌棄我新手上路的話,去飲宴/姊妹妝/甚至新娘化妝都可以搵我架!Set頭方面,我會努力練習!請多多指教!


 
**********************************
歡迎合作試用邀稿及活動/化妝工作

查詢/聯絡 Enquiry/Contact:::


Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
Blog :
http://www.beautyexchange.com.hk/blog/FingyanWing
http://itrial.hk/user/FingyanWing

**********************************

沒有留言:

張貼留言