2014年10月5日 星期日

我的落妝好幫手*Clean it Zero

好啦! 繼續分享我回購度100%的好物啦
今次介紹就係呢隻韓國品牌Banila co. 王牌落妝膏Clean it Zero啦~
 
韓風當度,就連我這位只崇日的人由上年開始留意韓國的護膚品及化妝品
受網上的洗禮底下,我終於放棄我用了多年的落妝油
試用新的產品
一用之後做超級愛上,到目前為止,我已經用完第2罐
要開第3罐黎用啦
 
 
首先講下佢D基本資料啦
呢個系列有4款唔同功能的落妝膏
 
粉紅色:最原始的一款,就是我用的,有保濕功效
灰色:有提亮功效
深綠色:是防敏感的
青綠色:有保濕加抗氧化功效
 
我都是只有用過粉紅色原始版本的
 
 
容量有100ML,內附小匙方便取出適當份量使用
 
 
味道很清新,應該很多人都能接受
 
 
用小匙取出手指頭的份量就可以落全面,包括眼和唇妝
係我最中意的一點
因為好多落妝產品,落眼唇妝都要另用其他專門產品,很麻煩
呢個連勁濃妝的Smoky Eye加假眼睫毛都落得一乾二淨,讚!
 
最後一點係我超級中意的原因
因為本身我是乾性皮膚
通常洗完臉落完妝,臉都很乾要立即塗保濕霜
但這產品落完全臉,用水清洗後,都無乾的感覺,而且臉上有光澤,皮膚水水的
超級爆中意呀!而且價格便宜,怪不得成為品牌中的皇牌啦!
 
雖然講到用它落妝後便可,但我都習慣再用洗臉膏洗多一次,以確保把所有在臉上的東東清洗乾淨
 
上年我購買時,是托朋友在韓國購回,價錢大約$150 (100ml)
 
現在還出了加大版180ml
今日行街在卓悅入手2罐加大版,$149@ (180ml),$95 (100ml)
精明消費者又出動
加大版平均1ml是$0.83,而普通版平均1ml是$0.95
因為我回購度是100%,所以我買了加大版,感覺抵了XD




以上價格是10月5日的優惠價,不知道之後是否還有優惠
要買就要快啦


以上的產品都是自購的,是自我的感覺評價,供大家參考
而各人的皮膚狀態不同,效果因人而已
 
 
 
***
歡迎合作試用/活動
Enquiry/Contact:::
 
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Blog : http://fingyanwingmakeup.blogspot.hk/
Instagram: http://instagram.com/fingyanwing.makeup
 

沒有留言:

張貼留言