2014年10月3日 星期五

我的保濕好朋友之一*Paper Mask

不知不覺又踏入乾燥季節
我是一個乾性皮膚的女子
每逢到這個時候我就要保濕保濕保濕保濕加保濕了
 
其實我的保濕保品都有很多
每次入去有護膚品地方買的地方
「保濕」兩字都會吸引我去購買
 
但是講到最快見效的應該是-Paper Mask啦
呢隻Mask我已經用左有2-3年啦
實在太中意佢啦-Garnier水潤凝萃輕感面膜啦
 
 
 
一盒有5片,各大屈臣氏,萬寧都買得到
HK$45/盒
 
俾大家一個TIPS:
以上兩間逢星期五六日都有推出優惠
有時買滿護膚產品$150會送$50 Coupon
亦都有時試過特價$36左右一盒
如果大家唔急用可以等特價,可以節省好多架
 
我是一個精明的消費者,一定係計過有平先會大量入手
剛剛上星期又入手了3盒XDD
 
好啦~講咁多~
要敷Mask啦~

 
 
打開包裝其實有好多精華係入面
我平時都會用多餘的精華搽頸搽手搽腳
哈哈,不要浪費一滴XDD
 
 
點解我咁中意佢原因:
1) 上面提到,夠水,所以敷15分鐘塊Mask都唔會乾哂
2) 夠經濟,特價時購買都係平均$4-5/片,日日敷都唔肉赤
3) 面膜質地幼滑,瞼形好適合亞洲人,所以好貼臉
4) 敷完真係感覺到皮膚飲飽水的感覺,瞓了一覺都唔會好乾,Keep到第二朝
 
 
 
敷完臉部立即飲飽水
好有光澤呀!
 
為左大家知道我敷前敷後的皮膚水份狀態
我就特地測試了
敷前只有水份只有31.5%
 
 
 敷後水份回升至57.4%,足足加左20%
 
所以我就話敷Paper Mask係最快見效的方法之一
大家千其唔好懶呀!
保濕係保養皮膚的第一步
 
 
之後我仲要同大家分享我平時用的保濕面霜
都有幾款,可以做個大比拼俾大家參考下我用過的保濕面霜
 
多謝大家支持:)
 
 
以上的產品都是自購的,是自我的感覺評價,供大家參考
而各人的皮膚狀態不同,效果因人而已
 
 
 
***
歡迎合作試用/活動Enquiry/Contact::: Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Blog : http://fingyanwingmakeup.blogspot.hk/
Instagram: http://instagram.com/fingyanwing.makeup

沒有留言:

張貼留言