2014年10月24日 星期五

|試食の享|愛食就好瘦?! @ Y-TRIM 一酪纖瘦身乳酪

我一直都唔主張食藥或者其他有關成藥來減肥
因為覺得沒有病來吃藥是很傷身體,即使有用都是藥物的影響

長久下去對身體的荷爾蒙或新陳代謝有影響

我個人比較主張做運動或者係將早午晚三餐食用份量減少

雖然過程是很慢,但總算減得健康吧!




此外,和女友人談起間中自己有便泌的問題,原來很多女性都會有架
尤其是在經期時期或前後的日子最為明顯
包括我在內也是,這個問題一直煩擾著我和身邊的女友人
今次有幸收到Y-TRIM 一酪纖瘦身乳酪試食,令我無比興奮呀!
一來我是很愛吃乳酪,二來是被產品上的標語「因為愛食 所以好瘦」吸引
我相信99%的女士都好想做到愛食又可以好瘦
因為我也很愛食,一到假日經常四出找尋美食(偷笑)!



在試食之前,我也了解一下產品的來源及成份,讓自己食得放心





產品簡介:
Y-TRIM「一酪纖」瘦身乳酪,嚴選韓國優質天然乳酪,配合全球最大植物纖維生產商所提供的七彩蔬果纖維,再加上10種超級食品、400萬微克膳食纖維及10億整腸益生菌;由韓國研發及生產,獲韓國政府認可及高品質機構認證,直送香港,給您一個高纖、好味、開心的健康高纖瘦身新體驗, 為您打造您心目中最健康纖美的身形!給您 Y-TRIM腰!



成份:
包含10大超級食品(有核桃、杏仁、小紅莓、葵花籽、大麥、糙米、加侖、米、糯米及木瓜)+膳食纖維及益生菌,而且每包只有150卡路里,也不含反或脂肪




成份真係好健康呀!加上高纖,一定對宿便有幫助!





食用方法好簡單,內附膠匙,可以帶出街食都好方便



拉開底部,打開包裝,加60ML冷水/室溫水,之後攬勻粉狀乳酪就可以食喇!



其實大家又唔洗太在意是否落準確60ML水,因為多了一點或少了一點都不影響食用
而且包裝上有標示加水量的位置,大約是正常大人食指高度咁上下便可

 
 










但夠竟幾時食先正確呢?

產品有幾個建議食用方法,當中「頂半餐」方法應該係大部份人會選擇的方式,因為減肥多數吃一些淡而無味,幾日可以接受,但長久下去,你可以減肥,但自己的心理狀態不佳,情緒低落,計而影響你與人相處及平時工作的衝勁;而「頂半餐」不影響日常早午晚三餐,只是令你的正餐食少一點,又可以有飽肚感覺,又可以減磅,心情也愉快一些,做人最緊要開心,唔開心就算做什麼再美麗也沒有用,而且上述方法更是咁多個方法中最有效的方法,根據專家提出的數據,連續食用30天,可由最少的7.71磅至最多的15.42磅(數據只作參考,需要按個人體質而定)




我就試了10日,每日1包,暫時就未見有減磅,但在這天每日都可以排便,肚腩都明顯地細左,好開心呀!加上乳酪味道好易入口,微酸帶少少甜,仲有好多個果仁等的高纖食物,好有口感,感覺好似食左成碗飯咁飽,正餐我都吃少了,個人覺得加冷水攪拌更美味!



我會介紹俾身邊的朋友食,先唔講可不可以減肥,產品能夠幫助排便,令肚腩仔入面的宿便排清!成個人感覺好似輕左!爽左!





「一酪纖」瘦身乳酪每盒嘅標準價為HK$184/ (5),由即日起至1030日到萬寧購買一盒(5包裝)可以優惠價HK$129/盒,免費送1包,數量有限,送完即止。


最後,我在官網睇到,大家都可以齊齊試食呀!由2014919日至20141031, 填妥個人資料, 即可獲贈 Y-TRIM「一酪纖」瘦身乳酪試食裝乙包, 數量有限, 送完即止。手快有手慢無啦!->連結:http://ytrim.com/trial/


Y-TRIM 一酪纖瘦身乳酪相關連結:
產品及資料由品牌提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊, 請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用邀稿及活動/化妝工作
查詢/聯絡 EnquiryContact:::
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言