2014年11月7日 星期五

|生活の享|又一平價智能手機登場啦!@ HUAWEI Honor6

有幸被邀請到由3HK主辦的「HUAWEI Honor6體驗之夜」試玩新推出的智能手機~
仲有機會快人一步摸到手!嘻嘻!

智能手機可以話係現代人的必需品~
隨著科技發展,大家對於智能手機的功能性、速度、拍攝影像質素等的要求愈來愈高!

我好老實咁承認我是一個蘋果迷,但上年開始轉用Android的智能手機
發覺Android的運作系統有其可取之處,到現在已經用了1.5年了
已經習慣其模式,但因為近日我的手機電量開始有下降的問題
一直在物色其他岩用的手機!參加完今次體驗之夜,我可能已經找到我所想要的啦~



當晚7點開始,我和朋友早走到,便簽到隨便拍照
大會準備了茶點及飲品,真係好貼心,因為大家都係放工就前來,未吃晚餐!
我與朋友都取了茶點來醫醫肚先~
 

活動正式開始啦!
當晚活動還有抽獎活動!我的號碼是No.2!好可惜我冇抽獎運,抽唔到!
MC先介紹手機的功能同即時試試入面的功能,拍照打機睇片一樣非常流暢!
令我最印象深刻係手機有8核心處理器同3GB RAM!打賽車Game畫面同速度感都好正!

 
當晚仲邀請左「蜘蛛女」鄭麗莎同埋澳洲「絕世筍工」入圍者梁彥宗作一些分享!
 

介紹過後,就俾時間我們去摸摸部機真身啦!
部機真係好薄好好手感!我都即場試玩打機!好順呀!
作為一個Blogger,自拍是家常便飯,我還在努力學習中!
但係呢部機自拍的前鏡頭真係好Wide,唔洗用自拍神棍都影到自己加後面個境!
仲有一個功能令我非常讚嘆!就係連前鏡頭都可以有有拍「全境」的功能,其實唔好360度,係首先打直部手機對住自己自己中間一張,之後按著指示,左右分別轉一下,手機便可以幫你轉為一張好似別人幫別影的打橫相片!我同朋友都急不及待試試這個功能!好正呀!

 
仲有試下上Youtube睇片,畫面一樣清晰流暢!
背面採用玻璃面板,近看的話會看到同心圓的反光紋理!低調中帶點高貴!靚~

 
上台出機都有優惠!問左職員淨機價都係HK$2,580而且3HK仲提供一個上台優惠及獨家免費試用外置儲存空間3 Super Cloud 雲端儲存服務,咁影幾多相都唔怕咁機冇位啦~
詳情大家可以到3HK了解啦!

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。


**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
My Blog :
U Beauty | Fashion & Beauty | she.com**********************************

沒有留言:

張貼留言