2014年12月10日 星期三

|護膚の享|死啦D青春痘! @ DR. HSIEH 達特醫 達克痘 30%杏仁酸抗痘凝膠

「青春痘」係「青春」的象徵?
咁我唔想要「青春」囉……
 
但係「青春」要來找我,我擋也擋不住呢~
我是乾性肌膚,面油對我也說可能係近乎零
細細個見人用面油紙抹臉,都係抹到張面油紙變左透明色~
我都貪玩問人拎黎玩,點知我抹極都冇變透明~
宜家大個就知道,因為我是乾性肌膚,所以唔怪得張面油紙唔會變透明啦~
亦都係因為咁,我的臉都好少生暗倉/「青春痘」~
一年都唔知有冇12次~
 
但係年紀愈漸增長,近幾年生暗倉/「青春痘」的次數頻密左~
尤其是在經期前會經常遇到~
我的暗倉/「青春痘」經常生出下巴位置,真係令人好討厭~
而且生的暗倉都是結節痘(又稱硬痘),唔會有濃頭,而且初初生出黎會好紅好痛添~
因為下巴的暗倉印是很難退的~
我唔識吱暗倉,亦都唔敢吱~因為媽媽係我細個時已經講,如果吱暗倉好容易有印~
只係可以慢慢Feel到佢生出黎,然之後慢慢退~咩都做唔到~真係好唔開心~
 
 
岩岩對上一次經期時,我一經期來時,下巴即時谷了兩粒硬痘~
好外眼,好肉酸呀!!!>_
 
好唔開心既時間,就收到一支暗倉膏俾我試用啦~(閃閃眼)
DR. HSIEH 達特醫 達克痘 30%杏仁酸抗痘凝膠】
台灣製造,HK$45/5ml



 
首先介紹一下包裝先~
少少一盒!Highlight住「RIGHT NOW! 撃退大顆痘」!
唔洗睇細細粒字都知係暗倉膏啦~
包裝外盒都詳細列出產品資料~



產品注明係會幫你做好兩件事:
1)   快速消退
2)   杜絕復發
 
還有五大功效:
1)   長效持續
創新研發「膜轉化釋放技術」持續將有效成分滲至皮膚深層長達8小時
2)   舒緩紅腫
添加蠟菊、甘草等天然植物配方,能立即安撫發炎中的青春痘
3)   杜絕復發
杏仁酸由外而內,精準滲透至肌膚深層,喚醒細胞代謝正常化,避免角質再次過度增生
4)   通暢毛孔
根除阻塞問題,同時抑制油脂,促進角質代謝正常化,同時阻絕黑頭與白頭粉刺,避免毛孔再次粗大
5)   抑菌控油
杏仁酸與維他命A棕櫚酯的完美黃金比例,能降低光敏感問題,同時刺激膠原蛋白增生
 

包裝盒底部有產品到期日!用得安心又放心~
主要成份有杏仁酸、蠟菊萃取液、甘草萃取液維他命A棕櫚酯等多種天然萃取植物精華~


(圖片來源自My Princess HK 我的公主】網頁)


好啦~打開包裝盒~小小地一支~
方便攜帶~
開口係似牙膏狀口,客易控制使用份量~唔洗浪費~



質地呈透明凝膠狀~即使搽左出街都唔覺眼~
有輕微似薄荷氣味~但不刺鼻~
而且凝膠帶黏性,所以搽左上暗倉處都緊貼住皮膚~
形成一層薄包住暗倉~
因為個人衛生問題,我每次都是用綿花棒搽~
一來易於控制其黏性,二來用手指上可能有細菌,搽上患處唔好咁好~



 
講左咁耐~係時候睇睇成績啦~
0日我未用產品岩岩起左23日,因為又紅又腫又痛~
左面大果粒仲要有1.5粒濃係入面~>_<好鬼外眼呀!媽媽!
之後開始用杏仁酸抗痘凝膠~

用左第3日~左面大果紅腫明顯減淡左一半,已經冇咁痛~
右面細果粒已經開始消謝啦~~好開心呀~

到左第6日~左面大果已經成功減至初初的21啦~
而右面細果粒已經近乎不明了~還有少許印~





一星期過後,雖然暗倉印到宜家都仲有少許~
始終下巴位於的印係難退D
不過兩粒大硬痘已經完全消謝啦!好開心~~~




 
總結:
其實我都有用過12支日本牌子的暗倉膏~都係朋友送的~
但係都唔係咁見效~
今次好幸運可以得到呢支暗倉膏~
俾我好快咁解決到我的硬痘問題~如果有試過生呢類暗倉既人~
都應該好應同硬痘真係好難搞~
而且搽左上去,要覺得涼涼地咁~好似暗倉膏發揮緊功效一樣~
而且價錢唔算貴~一次都係用好少~所以都唔洗擔心得5ml咁少好快用哂~
 
 
有與趣既姊妹可以到【My Princess HK 我的公主】買啦
產品資料:
 
 
My Princess HK 我的公主Facebookwww.facebook.com/myprincessyoyo
 
 
產品由 My Princess HK 我的公主提供
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言