2014年12月7日 星期日

|護膚の享|愛護妳的肌膚。一切從清潔開始 @ Dr.Bauer X Pobling 嫩膚深層潔面器

我想大部份愛美的美眉們都有潔面的習慣,但有幾多人會清潔得乾淨呢?
最近各大品牌都紛紛推出了電動式的潔面器~
價錢由幾百蚊至千幾蚊不等~
貴又買唔起,平又怕質素唔好~
夠竟點揀好?
 
其實面部清潔是很重要的!
因為大家每天都外出,街上充滿塵埃同污染物~
痴左係臉上一D都唔出奇~
而各位美眉都有化妝的習慣,化妝都時殘留係臉上~
如果一個唔覺意卸妝卸得唔乾淨~化妝物會殘留係毛孔內~
久而久之就會生粉刺出暗粒暗倉~到時後悔就太遲啦~
 
我今次就推介Dr.Bauer X Pobling 嫩膚深層潔面器俾各位愛美之士~
$198 / (有金、銀、粉紅及藍4 )

簡單介紹下產品的來源及簡介啦~
包裝盒上有歌星Kary做代言人~刷頭好特別,是心型的~好有愛哦~
刷毛是以0.06-0.07mm極纖幼納米抗菌刷毛製成~
足足共有20萬根刷毛(我的身家都冇咁多XD
再配合每分鐘10,000次的輕柔高頻聲波震動,一掃肌膚暗沉及深藏不露的頑固油垢,肌膚回復細嫩無瑕,散發健康剔透光澤~
而整個潔面器都係防水架~可以沖涼時順手洗埋~
岩哂我呢D懶人啦~
產品是韓國製造架~有信心保證吧~

好!我急不及待要開箱啦~~
潔面器一供有4色(金、銀、粉紅及藍),而我收到的是金色!
底座是金色的,好矜貴架呀:P
用一粒3A乾電池就可以啦~
心型刷頭仲有個心型蓋蓋住~好中意呀(睇埋落去你就知點解個蓋咁有用)
刷毛真係細到有老花都睇佢唔到呀~仲好滑架~用上臉好舒服~一D都唔吉~

包裝同外型講住咁多先~
事不而遲~準備開機啦~
首先,要將刷先弄濕~之後將你平時用開的潔面產品吱上刷頭~
份量是你平時用手洗面的份量一樣~一至兩粒黃豆咁大左右就夠~
(如果你的臉特別細/特別大就按個別需要而定啦)

好!開始啦~
我習慣由兩邊面頰開始打圈向外洗~
之後就額頭>鼻翼>下巴等位置~
我覺得個心型刷頭除左好有愛之如,仲好適合各人的面型去洗~
T字位鼻翼、太陽穴、髮邊肌膚等細小位置都岩岩好洗得到~
仲有大家記得要避開眼周邊的肌膚及咀都唔好洗呀~因為兩個位置的皮膚都比較薄同脆弱~唔係好容易整傷皮膚架~
而整個潔面時間官方建議都唔好用超過1分鐘~

完成之後,可以用清水清洗返個刷頭~
可以用手指按掃一掃~確保刷頭完全乾淨~

洗完之後,可以用抹手紙/乾布印乾~
之後可以蓋上心型的蓋風乾就可以了~有左呢個蓋~我覺得更加衛生~
因為就咁擺係度,都冇可避免痴上塵埃等~有左呢個蓋咪唔怕痴塵囉~嘻嘻~
另外,刷頭是可以拆除更換~當用上一段日子~
刷頭都會開始折舊~好似牙刷一樣~
都要定時換啦~~用上皮膚就更加要注意了~

大家睇下我洗面前同洗面後的分別~
明顯係立即明亮起來~好似白左半度咁~(掩咀偷笑)
100%原圖黎架,我冇改圖)

總結:
我是第一次用潔面器~呢個潔面器只需一百多元~相比好多上千的潔面品經濟得多~
而且用上刷頭開動潔面時,我覺得塊面好舒服~一D都冇覺得唔舒服~
心型刷頭就唔洗講啦~一定吸引到一D無知少女既心(好似我咁XD
仲可以配合自己用開的潔面產品~唔洗限制要用什麼潔面產品~好User Friendly 呀~
防水設計又好好!沖涼潔面一次過,唔需要花太多時間就可以為肌膚作深層清潔~正!
正如我前言都提到,護膚是第一步一定是潔面卸妝一定要乾淨~之後所用的護膚產品才會發揮最大功效啦~
所以各位美女們!記緊!沒有醜的女人,只有懶的女人!千其唔好偷懶哦~

銷售點:全線卓悅
產品查詢熱線:3748 9208
 


產品及資料由品牌提供

 
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言