2014年12月21日 星期日

|美體の享|美人生鬚終於有救啦 @ Dream Beauty Pro

我相信好多女士都和我一樣,遇到同一個問題~
就係毛髮問題~毛毛對於女性黎講真係好討厭~
不輪腋下手腳唇毛和身體其他部位都好~總會令到好多愛美的女人好煩惱~包括我~
以前細個唔識,零用錢又唔多,多數都係用脫毛膏脫毛~仲要偷偷地脫~
因為媽媽唔中意我搞咁多野~
 
到大個出黎做野,終於自己搵錢可以俾自己洗~
與友人一時興起,就去左某公司脫腋下毛~俾我個印象係好難預約時間去做~
又因為用彩光關係,脫毛過程都好漫長~係咁等等等完又等~
 
而我一直都好想脫唇毛,唔想美人生鬚咁尷尬~又怕好似之前咁等了等了~
所以一直拖字缺~快捷的解決方法就係用剃刀剃~
不過剃唇毛日子有功~毛髮開始變得明顯T_T(我之前太無知啦)
 
直到近期,當上了Blogger之後~
PR邀請我到佢地公司試做激光脫唇毛~
又重燃起我心中團火~解決我唇上的「啦!
 
 
 
Dream Beauty Pro分店位於旺角好方便~
店面以白色為主,因為就黎到聖誕~
職員都為店面裝飾一番~好有聖誕氣氛呀~~

座下沙發上等候顧問時,對住我有個大雪人呀!
好可愛~

 
顧問好快黎到,仲預備左杯茶俾我~好貼心的服務哦~

 

之後顧問同我講解激光脫毛的原理(詳見下圖)

(圖片來源自Dream Beauty Pro網頁)

因為我好怕痛~之前做過彩光脫毛都有少少彈彈下咁痛~
我自己理解激光好似係勁過彩光,所以我都有問顧問夠就痛唔痛架?!
 
顧問講到~Dream Beauty Pro係採用【808激光嫩膚脫毛儀】來進行脫毛~
因為呢部機係雙製冷冷技術無痛脫毛儀器,採用左10HZ的重覆頻率,比傳統的激光脫毛快左35倍~(聽到呢到,我好開心呀~唔洗再等完又等啦)
 
仲要脫毛時只係要輕微溫熱感覺,好似剃毛一樣咁快,唔會覺得痛~~
(唔痛,我個心都立即安定左好多~)
 

見完顧問~就隨即帶我入房啦~~


房間好大好闊落(連做2小時的Facial房都冇咁大)
好舒適~
因為我是脫上唇毛,所以都唔需要換衫~
佢地預備左毛巾同一個飾物盒~俾你放D細小的飾物~
好貼心呀~~
仲有個櫃可以鎖起你的隨身物品~
 
好啦~開始啦~有少少緊張~哈哈~
因為我之後都會去街街~我有問PR可唔可以化妝黎架?
答案係可以架~因為只脫上唇毛~只係卸走左果個部位的妝~

完成療程之後,可以補少少妝就可以去街街啦~

開始啦~
首先職員幫我剃走表面的唇毛~
千其唔好自行處理/拔毛呀~因為係要留返少少係度~
部脫毛儀先會測到毛髮既黑色素,先會將D光打到去毛髮底層~
才做到有效的脫毛效果~
(如果唔明,可以去返上面睇睇個脫毛原理)
 

剃毛後,就塗上一層透明啫喱~

就開始脫毛啦~期間職員都一邊好細心在旁提示佢幫我做緊咩~

等我有心理準備~唔洗咁緊張~

過程10-15分鐘左右,好快就完成療程啦~
 
完成之後就去補妝啦~
Dream Beauty Pro設左個化妝間,供客人完成療程之後~
去補補妝~入面有髮型用品、棉花棒、紙巾、風筒等用品~

入去Set埋個頭先去街都仲得呀!好正~


最後,當然要俾大家睇下成績啦~
其實我的唇毛不是太明顯,唇毛好幼身~路人行過應該睇唔到~
但我係女人嘛~自己睇自己梗係覺得有好多不足~哈哈~

完成左之後,上唇位置立即白淨左~毛仔都冇哂~上妝都貼左~

總結:
我覺得Dream Beauty Pro係一間好專業及好貼心的脫毛公司~
你睇佢地拎左幾多獎就知啦~

由見顧問至脫毛,每一位職員有禮、細心同專業~
店內環境乾淨,燈光柔和不刺眼,予人好舒服好輕鬆的感覺~
我覺得這間公司好適合未試過激光脫毛的妳~因為整個脫毛過程真係唔痛~
只係少少微暖的感覺~

我仲可以講得誇張D,同做Facial D機差唔多添~唔覺得自己脫緊毛~哈哈~




Dream Beauty Pro 官方網頁:http://www.dreambeautypro.com/
Dream Beauty Pro FACEBOOK https://www.facebook.com/DreamBeautyPro

脫毛療程及資料由Dream Beauty Pro提供
 
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言