2015年1月8日 星期四

|護膚の享|精華多到瀉喇(ノ゚0゚)ノ @ Loveisderma 密集亮白生物纖維面膜

有睇開我Blog的你們都知我是一位面膜控!
我是非常愛敷面膜的!家中存貨逾100片以上,我要勤力D先敷先清得哂啦!
因為我是乾性皮膚,所以很愛以面膜作即時補水,之後上妝都貼D啦!
 
最近收到一款面膜,是我未聽過的-生物纖維面膜?!
咁夠竟係點架呢?我完全望不著頭腦~因為我是第一次用生物纖維面膜哦~(見識少)
 
 
Loveisderma 密集亮白生物纖維面膜 $137 / 3(50ml@)

產品包裝非常簡約,以白色為主~
包裝盒頗大盒(是我用過咁多面膜中最大盒的)~大過A5 Size細過A4 Size左右~
正面有個藍色貼紙,標示著Deep Hydrating Mask(即是深層保濕面膜)~
產品更是部份單位的指定用的保養品,可見來頭不少呀~

背面寫著產品的資料、成效、使用方法等資料~全是英文說明的~

每片面膜蘊含蘆薈、甜橙、黃龍膽、歐錦葵、桑葉萃取、甘蔗、玻尿酸、雷公根、維他命C碳酸鈉鹽等重要成分~
可以防止水份流失,還可以常保光滑白嫩,密集亮白提高皮膚緊緻度
打開包裝盒,入面有3片重重的獨立包裝面膜~
產品是由台灣製造的~
底下印有產品有效日期及批次編號~

好!要把它打開啦~
敷面膜前記緊卸好妝,清潔好臉先呀~~
面膜取出只是對摺一半的~
不像其他的面膜對摺4摺~

面膜一共有三層的~
第一層是半透明頗粗糙的紙~第三層是珍珠面的膠紙~
兩層包住中間就是我要敷的面膜啦~~

我先將珍珠面的膠紙取走~
再將面膜貼上臉~之後就把半透明頗粗糙的紙取走~
面膜質地類似Gel Mask,但比Gel Mask厚身,半透明色的~
上面補滿精華~~
唔講咁多住~敷左上臉先~D精華係咁滴落黎啦~~(ノ゚0)

YEAH!搞掂~面膜的氣味是淡淡的香味,不刺鼻,易接受的~
敷面膜官方時間為30分鐘~
我今次足足敷了45分鐘~哈哈
眼睛位置可以蓋上的,可以平躺休息下先~不過千奇唔好訓著呀~
怕過時的話又會訓著,就記得事前較好個鬧鐘先呀~

面膜有幾個CUT位,方便將面膜完全貼服到你的臉上~
所以都幾貼臉呀~

當我敷上面膜先~
眼見包裝袋內有咁多精華~冇錯~一片有50ml精神~太誇張了吧?
精華呈透明水質,我倒滿一個小盒子都仲有好多~
點算好?
我就好白痴地就小盒子的精華倒上面膜上~
倒到周地都濕哂XD
咁唔係辦法~點算呢?

叮!突然靈機一觸啦~
將精華沾濕了兩整片化妝綿~然後敷到頸上吧!
這個方法夠聰明了吧?因為精華始終都不能擺放很久~
即時使用才能發揮到它的最大功力~
大家好多時都遺留了頸部的皮膚也需要注意護膚呀~
如果只注意臉部,哪麼久而久之臉部跟頸部的色差但有一截色架la

我敷了45分鐘左右,卸下面膜~
面膜還是很水水的~真的不想卸下:P
之後以手的溫度將面上精華按上皮膚~加以吸收~

來張比較相片吧~敷完的臉明顯比較亮白~
皮膚超水嫩~飲飽水一樣~樣子都好像精靈一些?對吧?

講到明Deep Hydrating Mask(即是深層保濕面膜)~
我當然要量一量臉部的水油狀態啦~~
未敷之前水份度只有31.6%,不合格耶~
經個45分鐘後的深層保濕,水份度提升到50.5%,足足加了18.9%,成績太令人意外啦~(暗笑)

總結:
我是第一次用生物纖維面膜的~原來和Gel Mask的感覺差不多的~
而且是第一次用咁盒的面膜~包裝大過我塊臉啦~哈哈~
效果比我想像中要好,因為膚色真是有提亮了呀~
面膜價格就不親民啦~對我來說可算是我用過最貴的面膜吧~
但它可以敷過夠本,而且仲可以參考我的方法連頸部都一同敷埋~
(大家千奇唔好學我精華照頭淋~真係多到瀉哂出黎架XD
計落條數又唔算好貴~
最緊要一樣係佢敷了45分鐘都仲未乾都好野!
可見它的貴是有道理的~
得閒無事做,在家中也可以,聽著歌敷個面膜當去做左Facial都不失為一個好好的選擇~

 
 
產品及有關資料由該品牌提供
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
 

沒有留言:

張貼留言