2015年1月27日 星期二

|瘦身の享|凍冰冰減腩減臂好幫手 @ 2B Into Arm & Body 瘦手臂肚腩霜

每年到年尾至年頭的時間都係瘦身減肥的樽頸位~點解咁講?
因為冬天凍冰冰,大部份人都唔願郁~
而且經過聖誕節除夕及農歷新年各種美食的洗禮~
先唔講瘦身減肥,能夠Keep到都已經係好叻!要俾十個LIKE
而我呢就係冬天唔太願郁的人啦!
已經經過左聖誕節除夕,好彩都冇重到,但係肚腩就脹左-_-
仲有大半個月就到農歷新年,唔想個肚腩係咁脹落去呀!
我要做返D野先得!
呢個時候,就收到瘦身產品,真係有如神仙打救一樣!
因為我怕凍唔願郁!簡簡單單在家中,每天只需3分鐘就可以控制個肚腩仲可以減埋手臂Bye Bye肉!真係正!
2B Into Arm & Body HK$298(100ml)



品牌在報紙雜誌都有報導過,知道有藝人楊怡及胡定欣擔任作為品牌代言人~
而品牌更榮獲德國及日本專利的2Base
獨有纖瘦、緊緻、保濕、光滑皮膚、抗衰老及改善黑色素沉澱之微粒結構,更可細膩至0.05mm,使皮膚容易吸收,獨有皮下散發深層熱力,加速脂肪燃燒,仲可以緊緻肌膚,加快成效~
包裝是以白紅色為主,背面以英文印有產品資料及簡介~


左右兩旁也是印著產品資料、成份、使用方法及注意事項等資料~
總代理都有一張印著中文字的產品資料~


來個放大圖俾大家睇清楚一點吧~

























產品上有閃閃令的標籤都是印有代言人都相片及「燒腩減臂」,非常搶眼!
在未開封之前,每一盒的開口位都貼有雷射標籤(右下),以認證為防偽品及未被開封的保證
包裝盒底部印有產品有效日期~
而包裝膠紙上都貼有榮獲德國及日本專利的2Base】貼紙(左下)~








































取出產品,都是以紅色包裝為主~
上面印有品牌的名稱~
而背部也有產品的成份資料,以英文為主~
近開口位置也有產品有效日期~



































內附中文說明書,所以唔洗擔心唔識用~
背頁還有問卷填寫~完成後交回他們就可以得到2B旅行裝乙支(10ml)添~









































產品有100ml容量~
好似普通Hand cream吱裝咁~
吱出黎是呈透明橙色凝膠gel狀般~
而凝膠氣味帶點點不刺鼻的香氣~應該好多人都易接受到~



































介紹完產品之後,立刻開始用啦~
首先我會介紹用於肚腩上!
最適合使用時間為每日洗完白白後使用,因為身體有著熱力餘溫~
可以幫助產品吸收及發揮最大功效~
最外話:第一次打開個大肚腩俾大家睇(害羞)~哈哈
其實我都未至於好肥果種(我腰係有23.5吋架)~不過我是星期一至五返辦公室的~

經常都坐著,所以脂肪就係肚腩積聚左~ 

首先將產品倒於掌心上,每次使用份量是大約港幣一元大小的份量~
由下向上推開,之後再打圈按摩大約3分鐘,直至產品完成吸收為止~


















大家可以睇下我點樣按摩~






















新版的產品是不含辣椒成份,唔會引起皮膚敏感情況,而內含德國及日本專利的2Base】深層燃脂精華會隨水滲入肌膚脂肪的底層才會產生熱力~
按摩後我即時慢慢覺得肚腩有股熱氣~
原來係因為產品在燒脂程序會釋出熱能,愈多脂肪釋出的熱能就會愈熱~
所以建議第一次用的份量少一點~

之後就要用於我的手臂Bye Bye肉上啦~
使用方法都係同肚腩位置差不多~
上下按摩3分鐘至產品完全吸收~













再來真人示範俾你地睇下先~






















又係時間睇成績啦~
我連續用了12天~
肚腩由71cm減至69cm~(拍手開心轉圈)





































而手臂則由22cm減至21cm~哈哈~
冇白費到我日日咁勤力咁按摩~yeah yeah







































總結:
我是第一次用這些瘦身按摩產品架~
使用期間我都有做運動跳健康舞~



























自己亦有每天做十分鐘收腹運動(我係睇youtube架)~
每日按摩完之後,襯熱力在肚腩上,即燃燒脂肪中,立即做的~
所以肚腩成績比較明顯!哈哈!超開心耶XD努力沒有白費了~
官方表示使用3盒為一個療程,我只是用了一星期多就有成績睇到~
是因為我有配合運動去減肚腩及瘦手臂~
所以瘦肚腩及手臂其實都唔係只係單單用產品就可以幫助~
使用產品之餘更要配合運動~效果就會事半成倍啦~
此外,肚腩的形成,除左係脂肪之外,仲有機會係宿便停留~未能每天排便~
我亦因為咁都配合每天吃適量的水果,使在使用產品期間每天都可以排便~
最後,提提大家唔好完全倚賴產品可以幫你極速瘦身~
使用產品之餘是需要配合運動及均衡飲食~
咁就距離你的瘦身目標就不遠已~
姊妹們!加油!妳地都得架!
題外話:我其實有個Facebook Page架!宜家開始都會密密update,不輪化妝工作或是Blogger生活的點滴都會係果度分享~
等緊大家Follow我呀!嘻嘻!



(樣子太招積了吧,好像欠打一樣XD)

官方網頁:http://www.2blife.com/
是次產品及資料由theZtyle.com提供
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeupInstagram: FINGYANWING.MAKEUP

**********************************

沒有留言:

張貼留言