2015年1月3日 星期六

|化妝の享|60秒內K.O水潤貼服底妝 @ A.H.C全效極緻補濕防曬修飾霜SPF30/PA++


BB Cream 應該沒有一個人唔識吧?
告訴你一個秘密,我其實已用BB Cream作我的底妝已經有數年之多~
BB Cream的好處和壞處都眾說紛紜~
我沒有打算和大家理論或是麻木叫你們相信我而推介大家衝住去買黎用~
只係想站於我個角度來作分享~

BB Cream作於我黎講係懶人恩物~
因為遮暇度比普通底霜高,而且兼備有護膚的功效~可算是一舉多得~
如果你有足夠時間每天都從底霜、粉底、遮暇、碎粉……等化妝程序~
我只係說一句:「OK! You win!
但我依然相信好多香港的姊妹都和我差不多~
朝早寧願用多15分鐘睡覺,都好過早起身化妝~尤其宜家咁凍的日子仲更加唔想咁早起身~
係咁趕急的情況下,趕返工趕返學~
但又總唔可以個樣未瞓醒咁就出門~咁呢個時候~我就可以介紹你用呢個法寶啦~



A.H.C全效極緻補濕防曬修飾霜SPF30/PA++ HK$390/30ml
A.H.C是韓國的品牌,它是一個醫美品牌,透過科學方法配合先進科技,根據各種膚質及護理療程,並採用天然植物萃取精華,研製各種高質素及超保濕的護膚品及化妝品~
此產品蘊含腺苷、膠原蛋白、甜杏仁油透明質酸馬齒莧蒲公英及稻米萃取精華~

包裝盒是淺藍色的~

包裝盒底部有產品有效日期~
而產品上都印有有效日期,確保產品是在有效期內使用~
唔洗怕掉左個盒就唔記得日子~

打開包裝盒,入面還有一層紙皮的~
還有產品介紹單張~

包裝盒側邊都有中文解釋產品資料,如成份功能及使用方法等~
產品是由韓國製造及進口的~
產品是供乾性、鬆馳、粗糙、脆弱或療程後需要保護之肌膚~
小小的一支,帶出街補妝或是帶去旅行都唔怕一大支咁重~

產品背面都是韓文字及英文字的~

扭開樽蓋~
有錫紙封口的~確保你所用到的產品是第一身~不是被人打開過的~
既衛生又乾淨~

先試試質地~與其他粉底液或BB Cream無異~
但因為產品具保濕功效~所以感覺比較滋潤不太笠的~
真心好岩我用呀~我每3星期就要去接受激光打斑,皮膚本身都是乾,打完斑後乾上加乾~
修飾霜可以防曬之如,更具保濕功效~真係岩哂打完斑紅紅的臉用~可以舒緩皮膚打完斑的狀態~
而且修飾霜好容易就可以推開~

睇睇試上手的分別~
左手面未上任何化妝品或BB Cream,右手面是上了修飾霜(即是BB Cream
上了修飾霜令皮膚像打了燈一樣,均勻了手背的膚色~
連手上的細紋都減淡了~勁呀~

試先上手背~當然係試上臉啦~~
整臉大約用兩粒黃豆大的份量便可以塗勻整臉~

看看左右對比~
好像試上手背一樣,皮膚好像打了燈一樣~
膚色不再暗沉~看上精神了不少~
塗勻整臉都不需要一分鐘,就可以完成~
整臉看上去提亮了膚色,但不會同頸上膚色分別太大~
唔會造成面具好假的底妝~好自然~

之後黎個近鏡俾大家睇睇產品的遮暇度~
因為我下巴有暗倉印及面頰兩旁都有少量斑斑~
推開在臉上時只需要在有暇疵的地方輕輕以手指點印上去~
就可以將暇疵遮掩89成~好利害呀~~~

總結:
BB Cream修飾霜我都用過不少牌子~
今次試用此產品用後真係十分驚喜~
因為它不單可以作粉底用~
更有防曬、保濕及抗皺功效~
一支就達到多種用途~而且遮暇力功力不錯~
簡簡單單只需要用一分鐘時間就可以令皮膚膚色變得均勻~
而且樣子看上去精神一些~
妝容好透薄化左好化冇化一樣~
好岩平時中意化淡妝或裸妝的女士使用~
雖然透薄,但妝容都可以Keep到大半日都不用補妝(冬天天氣下)
而且帶妝了一天,亦不會覺得面部很乾的感覺~
產品真係可以用黎形容呀~
如果你又同我一樣又懶又愛美的話,就快快入手一支旁上身啦~


產品於COLORMIX 卡萊美有售



產品及資料由品牌提


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。


**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言