2015年1月24日 星期六

|吃喝の享|KUMAMON粉絲必到點 @ Kumamoto Café

近年唔知咩原因突然喜愛上呢隻熊-KUMAMON
可能佢個樣夠傻夠白痴啦~
每次佢黎香港有見面會,去到的話我都一定必到!
仲可以抱抱佢同佢合照!間直係到左一個瘋癲狀態XD
 
知道佢係香港開左海外第一間主題餐廳~
我梗係立即抽時間去啦~
 
其實之前已經黎過一次,不過可能係星期六日關係~
勁多人排隊,根本唔知要排幾耐先可以排到~
而且又好肚餓,最後放棄左~
臨走前我仲問職員佢地幾點開門~
 

經過上次排唔到隊之後,我就神早10點到達餐廳!
希望少人D,唔洗排隊,果然我估計既係冇錯!真係唔洗排直入!嘩哈哈!
 
門口有個必影位,戴左廚師帽的KUMAMON

 
 
餐廳座位唔算好多,大約2030個位左右~
而且係有限進食時間架~但因為我早去,佢個廚房未READY就可以座耐少少!
餐廳佈置滿KUMAMON的裝飾!我當然係勁影啦!

 
 
餐牌內的食物都是圍繞著KUMAMON的樣子!
花多眼亂食咩好呢?

 
 
哈哈!在等食中途我拎左隻大公仔影相呀!
 

 
 
好啦!開餐啦~睇下我揀咩啦~
因為肚餓關係我就揀左個飯食~有漢堡扒、煎蛋同埋炸蝦~
叫呢個飯跟湯或飲品,再有個甜品~

 
 
我男朋友就揀左咖喱飯~都有跟湯或飲品,再有個甜品~
下面個甜品係另外叫架~因為叫呢款甜品係會送隻KUMAMON杯架~
可惜唔係送呢隻~係我地餐飲果隻杯~
因為職員見我咁中意,就話俾我知~
結果我都係為左隻杯叫多左個甜品XD

 
 
呢個係跟飯的兩個甜品~
原本一個係想跟布丁,不過職員話SOLD OUT,可能係太早不READY啦~
所以叫哂兩個雪糕~
哈哈~兩個人食三杯雪糕XD
 

 
 
總結:
雖然知道呢D主題餐廳係比較貴~
不過我點都要去試一次既~哈哈~
結果都冇令我失望,食物都唔係得個樣,都幾好味~
而且餐廳好貼心咁準備左好多KUMAMON太公仔俾我地影相~
我成程就攬住左KUMAMON一齊食XD搞到冇位座咁制XDD
如果你地都係佢粉絲的話,就快D去試下啦!
 

醒大家一個星期六日唔洗排隊的TIPS
-          佢地係早上10時開門
-          因為早關係,冇咩人排隊等開門,所以正常係準時到達都應該唔洗排隊就可以入座
-          佢地會先為客人落單,但係廚房要大約早上1045分左右先開始上菜

-          在等候時間,你們可以盡情係餐廳入面影相,餐廳仲提供左D KUMAMON公仔俾大家一齊影相!呢個超開心呀!

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
 
 

沒有留言:

張貼留言