2015年2月14日 星期六

|護膚の享|超貼面✦超補水(✪ω✪)@Mask House CELEBRITY升級版蝸牛補濕水凝膠面膜

嘩哈哈!面膜控近期又收到面膜試用啦~
有追開我的博文的你們都應該知我是一個面膜控~
如果未有追開的,可以慢慢睇返我的分享,就知我真是一個不折不扣面膜控~
 
講返背景先~我是乾性肌膚,有時會有敏感情況,幸好情況不是好嚴重的~
正因我的肌膚是長期缺水,在秋冬季節就更加嚴重~
因為面膜可以即時為我的肌膚補水,所以我就慢慢地成為了面膜控啦~哈哈~
雖然上星期已經過了立春,皮膚理應唔會太乾~
但係呢種天氣確實令人難受,一時寒冷加乾燥,一時又變得濕氣重~
(天氣反常令好多人都病左,所以大家要小心身體呀~)
搞到皮膚外濕內乾,明明以為夠水份,點知底層卻是未有足夠水份~
真係好煩惱~
 
近期用左一款超級超級超級超級好用的面膜~
忍唔住要賣力推介俾大家~(>ω<)
登!登!登!就係佢啦~

Mask House CELEBRITY升級版蝸牛補濕水凝膠面膜 HK$99/3

Mask House是來自韓國~產品是韓國製造~
蘊含五大成份,分別是蝸牛萃取精華、多能勝肽、氨基酸、腺甘及透明質酸~
配合韓國專利的TCD革新技術,將養分迅速導入皮膚底層~
而且可以修復深層受捐細胞,提升肌膚鎖水保濕能力,令肌膚持久水潤亮澤~
 
升級版仲新加入了多能勝肽成份,有助加強保濕功效,更有助阻斷外界有害物質對皮膚的侵害~
還增多了30g精華液,配合TCD升級技術,可以激發深層細胞再生及膠原蛋白和彈力蛋白合成,有效解決因為缺水而帶來的皮膚乾燥、繃緊、暗啞、敏感及細紋~
因為加入了更多保濕成分,極大提升了精華液的滲透力及貼服度~
 
產品一盒有三片~
 

包裝盒是黑色的~
正面有3升級的標籤,令人注目~
而背面就有產品資料、使用方法及保存期等資料~
而底部就有產品有效日期,一般產品可以保存3年~
但經驗來說,最好盡快使用,否則入面的精華會因為時間而減少~
我曾經買了一款Gel Mask,可能因為放得太耐,面膜的精華幾乎完全沒有了~
 

打開包裝盒內有三片面膜~
面膜包裝袋上都有產品資料、使用方法及保存期等資料~
正面右下角Made in KOREA
而底部有印字是產品的生產日期~確保產品是新鮮的~
 

在使面膜前,先要清潔及抹乾臉部~
再測試一下皮膚的水份度先~
好慘~懶左幾日冇敷面膜,水份得返33%,乾到爆炸T_T


打開包裝~包裝袋上有個位置可以方便打開包裝~

取出面膜後是對摺的~
面膜是凝膠(Gel)狀,細心睇面膜上有些橫紋~
橫紋的設計應該是方便精華附在面膜上~
不像其他的滑面~~


面膜分開了額頭至臉部及面頰至下巴兩片~
面膜還有一層透明膠片及珍珠白膠片保護~
確保面膜不過受損~

我就先上面頰至下巴的一片~
之後再敷上額頭至臉部的一片~
官方建議敷面膜時間約1520分鐘,但我就敷夠30分鐘~
面膜依然好水水的~


敷面膜期間,俾大家睇睇面膜的剪裁~是非常貼面架~
我最鍾意下巴的Y剪裁~
因為成日敷面膜,下巴位置都是最難把面膜貼服於臉上~
今次此面膜就做得好好,完全貼服於下巴~
唔洗怕敷面膜時講野就會令面膜移位~太正斗啦~
 

敷過30分鐘過後,我習慣把面膜由下而上咁取走面膜~
因為咁唔洗將皮膚向下拉,令皮膚下垂啦~我地會反地心吸力ma
 

我習慣會把臉上的精華及包裝袋內餘下的精華用掌心按摩到臉上~
加強皮膚吸收~

之後再量一量皮膚水份度~
立即由33%升至46.7%~增加了13.7%呀~yeah
 

總結:
我超級喜歡敷面膜~尤其是Gel Mask
因為貪佢夠貼又可以敷時間長一點,而且保濕度很高~
我超級超級喜歡上這面膜~因為保濕度很高~
既可以迅速拯救我的乾燥肌~令皮膚水噹噹又亮澤起來~
而且水份可以維持足起碼23天~實在太正啦~
而且面膜剪裁很乎合亞洲人,好貼臉~正正正正x N次~
今個季節就靠哂佢地啦~(ω)

產品於萬寧獨家發售
 
Mask House Facebookhttps://www.facebook.com/maskhouse
 
 
 
 
是次產品及資料由品牌提供
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言