2015年3月1日 星期日

|護膚の享|為肌膚鎖緊水份(*ˇωˇ*人) @ Soo Beauté濟州後花園天然保濕面膜

面膜控又出動啦!
皮膚屬於偏乾敏感肌~有睇開我的Blog文分享的話,都知我本身接受激光打斑療程中~
所以不是種種面膜都岩用~
我主要都係用保濕為主的面膜~
 
今次收到韓國品牌Soo Beauté的面膜試用~
睇黎我的面膜常用清單又可以新增一項啦~
 
Soo Beauté濟州後花園天然保濕面膜
濟州火山岩水紓緩保濕面膜 HK$99/一盒10

 
 
Soo Beauté濟州後花園天然保濕面膜一共有六款不同天然成份的面膜,它們都是主要是保濕功效~
分別有保濕抗氧化、紓緩鎮靜、紓緩抗氧化、美白緊緻、排毒再生及高效保濕~
而我收到是有紓緩抗氧化成效的面膜~
 

 
濟州火山岩水紓緩保濕面膜】主要蘊含濟州火山岩水及綠茶萃取物,有效保濕、紓緩肌膚敏感、抗氧化和抗衰老,保持肌膚健康~
面膜是由韓國製造,有韓文及英文說明產品資料、使用方法及成份等資料~
 

一盒有十片~
 

面膜包裝底部有有效日期,確保面膜在有效期內使用~
 

使用面膜前的肌膚水份只有34.4%~勁缺水呀~
 

打開面膜~沿著指示打開包裝~
 

取出面膜~面膜的質地的綿質的Paper Mask
面膜對摺了4下~
所以好不容易才打開面膜~
因為面膜紙上黏著比較多精華,所以包裝內餘下很少的精華液~
精華液比較杰身~不易滑落的~
 

敷上面膜前記得要將面部清潔乾淨及上化妝水後使用~
面膜剪裁好好~好多細小地方如鼻翼、下巴位置都可以照顧到~
敷上臉部剛剛好~
 

敷大約15分鐘左右,就可以把面膜取下~
我習慣是向下而上取下~~
然後將緊餘的精華液以掌心溫度按摩於面上直至吸收~
 

最後,當然要睇返臉上的水份度啦~
嘩嘩嘩~升左14%呀~
皮膚立即水潤亮澤起來呀~~
 

總結:
市面上很多面膜都是有保濕功效的~
今次用到呢款成份天然成份面膜好正呀~
好岩我有少少敏感肌膚的人用,我用左都冇敏感情況出現呀~
而且面膜結合保濕鎖水技術MMB系統~
防止水分流失之餘,仲有有效鎖住水份,為肌膚飽滿水潤~
第二朝起身上妝都貼薄D啦~
如果和我肌膚一樣有輕微敏感而且皮膚比較薄的人,建議可以試下呢款天然成份鎖水的面膜呀~
鎖水效果不錯呀~
 

全線莎莎有售
 
 
 
是次產品及資料由品牌提供
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
 

沒有留言:

張貼留言