2015年5月9日 星期六

|吃喝の享|要食「番」夠「本」(≧∀≦)ゞ @ 築地番本日式放題

話說大家有留意開的的Facebook更新就知道,我四月下旬到台灣進修~
去左五日,當中有兩天全日上堂,之後留了兩天在台北Shopping周圍行下~
經常聽到朋友去台北,都會拜訪一個地方叫「上引水產」~
那裡有很多好味的海鮮刺身食~極愛吃三文魚刺身的我有機會當然要到訪一下啦~
但好無奈,同行者不好刺身類,只會吃熟食手卷~
誰覺得我可以一人可以鯨吞十幾片刺身呢?
最後我就好無奈地獨自買了五粒三文魚壽司食就走了~
在這裡不能盡興,我回港就要立即約朋友去食放題!
 
「我要食三文魚刺身呀!」(高呼咆哮)
我的體貼朋友對我真好,又肯陪我去食放題,嘩哈哈!()

今次到去到旺角一間只開業數個月的日式放題食店築地番本日式放題
這裡的裝潢比較新淨整潔~
因為我們是閒日去,所以提前一日訂位都冇問題~我地進食時間係18:3020:00時段,價錢為HK$208/位(再有加一服務費)
宜家仲推左個「無限時放題」,都只係HK$238/位,好岩一大班人等朋友收工來聚一聚!
 
去到先點飲品先,原來這裡有任點梅酒飲架,岩哂我朋友!

這裡的點菜單有AM咁多張,仲有「升級體驗」的菜單,但「升級體驗」是需要每人加HK$50才可點裡面的食物,因為「升級體驗」的菜單太吸引了,所以我地都加左!嘻嘻!太為食了!

對我來說,食放題是有規矩的!
一定是由刺身開始!
我朋友太了解我,點了很多三文魚俾我食!OH YEAH
三文魚刺身夠厚身,不是薄切,而且沒有雪味~
「升級體驗」的北寄貝刺身及特大赤蝦刺身也尚算可以,刺身類整體也很滿意~

之後就來一點小吃~
牛油栗米:好好食,不過奇怪只奉上一隻近似雪糕的膠匙~
我們也不是親密到可以你一口我一口,結果只用筷子續粒續粒夾~有點奇怪~
辣味螺肉:好好食~D汁好惹味~
最後的燒帆立貝:有點失望,好細粒,而且味道有點咸~

又再點「升級體驗」菜單上的食物啦~
忌廉煮藍青口:好有驚喜呀!好好味!好香忌廉味,藍青口肉都好肥大,好正!
北海道帶子刺身:都是我最愛之一,SIZE不算大 ,但也夠鮮味!

之後到燒物啦!
燒牛舌:好爽口,醬汁好惹汁,正!
燒劍魚乾:本來我不好,不過朋友說好味,我也試一試,果然好似食零食的魚乾一樣,幾好味!
燒菠蘿:普通菠蘿無異,不過燒左就香D,不錯不錯!

燒三文魚頭:普通沒有驚喜~

 
麵豉湯:味道尚可,不太咸,幾清~
特色壽司:選擇也比較多,連花之戀都有,一小件一口一件,不會太飽肚~
清酒煮蜆:蜆沒有什麼酒味,清清地幾好食~

已經食到好飽,都依然叫左個「升級體驗」菜單上的蟹粥~
好好味呀!好綿的粥,我最喜歡這個質感~蟹肉都不錯~

最後,就梗係要叫甜品食啦~
超飽!!!

總結:
築地番本日式放題】是一個不錯的飯聚地方~
適合喜歡試不同食物的朋友來吃~
雖然有某些食物沒有驚喜,但未至於難食~
所以都值得推介!
 
 
地址: 旺角通菜街1A-J號威達商業大廈Deli 2 一樓B
電話: 2336 8350
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
 

**********************************

沒有留言:

張貼留言