2016年2月18日 星期四

|護膚の享|貴婦級美顏神器 ● MEDI-PEEL 24K尊貴金箔面膜

新一年新開始,時間不留人,所以更要學懂愛自己享受人生,懂得愛自己才可以談得上愛別人!
對自己好,有時候就要好好善待自己,食好D,穿好D,用好D…

黃金護膚品在市面上是一款價值不菲的東西,原因也不用多再解釋吧!
但近年以黃金成份的護膚品推陳出新,價格都相對比早幾年可接受得多~
黃金化妝水、精華、面霜、妝前底霜等都曾經用過,唯一一樣就從未接觸過,就是黃金面膜啦~

在新年前就收到一支黃金面膜,作為一個面膜控,當然一馬當先立即試用一下啦!
MEDI-PEEL 24K luxary Gold Mask Pack 
金箔魚子面膜 250ml
這支矜貴的黃金面膜來自韓國,MEDI-PEEL品牌產品主要提供全韓國多間美容院使用,所以品牌的產品已獲多間美容院肯定其功效及推介!
產品蘊含尊貴黃金成份(純度99.8% 24K純金箔),可以解決多種肌膚問題,金箔有效預防多個肌膚衰老問題!
除了尊貴黃金成份,也蘊含黑魚子醬、荷荷巴油及天然維他命E等多種尊貴成份!當中黑魚子含豐富 Omega-3 脂肪酸,有助膠原蛋白增生。

它的功效如下:
1) 超強補水
2) 增加肌膚彈性
3) 促進血液循環
4) 抑制黑色素母細胞成長
5) 預防黑斑出現
6) 強效抗氧化
7) 預防細紋、乾紋出現
8) 平衡皮膚酸鹼度
這支黃金面膜好大支,一支有250ml
後面以韓文印有產品資料,唔識睇都唔太怕,在香港購買點的職員都會詳細講解架!
 
產品是一大支Hand Cream吱裝設計,使用前就將封口的錫紙撕開即可!
黃金面膜質地呈金黃色Cream狀,質地幼滑易推,塗開後皮膚表面都有一層金光閃閃的面膜,感覺好矜貴哦!
試上手背時,先以同樣方法,在肌膚上敷15-20分鐘左右,之後抹乾後,有驚人發現,左手面有敷面膜的一邊即時亮白了一度,感覺好透亮細緻,而且又無繃緊感覺!


事不宜遲!
新年就等我扮下貴婦,敷下黃金面膜先~
取出適量的面膜,平均塗抹於面上,如果怕有兩截色,可以大方一D,敷埋落頸!
大約可以一星期使用2-3次,等待15-20分鐘後洗去就可以!
如果天氣太過乾燥,可以厚敷等30分鐘亦可!
夠鐘了!
我就沾濕兩片化妝綿,先把多餘的面膜抹走,就用清水過多一次!
嘩嘩嘩!
洗面後,都嘩左出黎!
肌膚明顯即時細緻幼滑左,暗啞問題都立即解決,變得水潤有光澤!
天氣又乾又濕,肌膚都有時有輕微泛紅的問題,使用後,泛紅問題都減退了!
而且仲冇繃緊感覺,好滋潤彈滑呀!初次使用建議連續用兩天效果更佳呀!


總結:
好正的黃金面膜,一支就可以解決好多肌膚問題,可以保濕、去黃、美白、淡斑
抗氧化、消炎、控油、緊緻、提升~總有一個功效幫到你~
最重要係任何性質肌膚都可以用,非常User friendly
新一年,真係要好好對自己,就入手呢支矜貴的黃金面膜享受一下貴婦級的體驗!



香港銷售點:Beauty Queen

售賣地點
總店地址旺角中心3T53(可由新之城入)
分店地址九龍灣牛頭角道3號得寶商場1230
電話9107-2866



產品及資料Beauty Queen提供



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言