2016年3月20日 星期日

|吃喝の享|濃厚湯底拉麵 ● Bari-Uma 廣島霸嗎拉麵

近年日本過江龍拉面在香港開到成巷成市,哈日族思鄉病發作,就要去搵緊好有日本風格的拉面店思下鄉!

我跟男友都是哈日族,思鄉病正是發作,所以就跑到銅鑼灣的拉面街(登龍街)食拉面啦!
今次就去到「Bari-Uma 廣島霸嗎拉麵」一試它們的拉面啦~
看到這麼日本風的門面實在非常吸晴,我們是星期六中午光顧的,人流不算太多,所以不用等位!
店內的座位不算太多,裝修亦都有日本風!
也有以日本字的文字印在牆上,有客人入內,職員都要大聲說「歡迎光臨」(日文),感覺真係好似返左日本咁!
當然就要看看菜單啦!
近期新推出的最強惹味香辣拉面,睇到相片都覺得辣,因為唔太食辣所以就放棄了!
主要拉面有豚肉及雞肉可選,還有一些小吃及飲品可以選擇!
選好就可以用點菜紙寫上,而拉面可以再選面的軟硬度、少油及蔥的數量,都可以mark在點菜單上!
每張枱上面都有不同的調味料!


炙燒豚肉海苔味玉拉面(HK$98
我選的拉面是要硬面,因為比較有咬口,再加少蔥~
最特別是有3大片海苔在碗邊,都好吸晴下!
上面有一大片豚肉,上面有少量辣醬,仲有半熟蛋、蔥及味筍!
這碗拉面味比較濃厚,豚肉好香好易咬開,應該是微煎過,再浸在湯食都好香好惹味!
拉面份量好足夠,唔會因為面底太細而唔夠飽,拉面我選了硬身,好有口感,正!
雖然湯底比較濃厚,不過唔會過咸,味道適中!

雞叉燒味玉雞白湯拉面(HK$88
這碗是男友的,湯底明顯沒之前果碗濃厚,比較清!
試過一口湯底,清中帶點雞的香味,不錯!
上面有兩片雞叉燒,好多人以為叉燒係豬肉,但它們的是用雞來製作~
好特別,上面有少少熟蒜碎作調味~
當然也有蔥及似雲耳質地的配料及半熟蛋啦!
半熟蛋一口咬開真係流心架~正!


羽根燒餃子(HK$35/5件)
這個餃子有其他口味的,不過我是喜歡食原汁原味~
煎到一底咁上碟好搞笑!
餃子皮薄多汁,菜肉份量均等,不太過油膩,沾上餃子汁調起餃子的味道,味道不太咸不太濃!正!


辣汁唐揚炸雞(HK$38
這個有點像韓式的炸雞,辣汁上伴有少量芝麻!
雖然是炸的,但炸粉不會太多,辣汁其實也不算太辣,是帶有少少甜辣味,幾惹味!
咬落去是肉質都幾嫩幾好咬口,有D醬伴住一齊食感覺上冇咁熱氣,不知不覺就清碟了!

栗米粒(HK$10
我們加了一碗粟米粒,加入拉面內,將口感及粟米的甜度再加多一重!
正呀!

最後我們都把拉面全都清光,碗上就出現有文字,是店舖的名字之一,好有趣!


波子汽水(HK$20
來到這間日本風格的食店,點返支日本的波子汽水飲真係裡裡外外都幻想自己在日本!哈哈!


後記:
平時也不用跟風去某些名牌的拉面店,幫襯下這些沒太多宣傳的拉面店,真係有驚喜!
拉面湯底好正,濃而不膩,連其小吃都好好味仲有不同的小吃飲品及甜品提供,真係好岩喜歡多選擇的香港人食!

Bari-Uma 廣島霸嗎拉麵
地址:銅鑼灣登龍街28號永光中心地下
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言