2016年3月10日 星期四

|吃喝の享| 高質素日本料理放題 ● 八幡屋日本料理

我跟男人都是一個哈日族,男人突然跟我說好想去食好多好多刺身!
所以我就帶佢去食放題,滿足一下他的刺身海願望!
好友近期推介八幡屋日本料理」給我,他第一句就跟我說刺身好新鮮,所以有機會就會一會佢啦!
 
八幡屋日本料理」位於旺角兆萬中心,坐位不算很多,但坐位都不算太迫,坐得舒服!
旁邊都有一個壽司Bar,可以見到幾位師傳係度忙於工作中!
我們是平日晚上用餐,一位價錢HK$198任食兩小時!
另加HK$50可以升級體驗生蠔、赤蝦及珍寶帶子等任食!
留意大家唔好浪費呀!食幾多點幾多!
這裡的食物款式很多,分別有刺身、壽司、手卷、沙津前菜、燒物、炸物、小食、其他日本鍋物、炒飯、飲品及甜品!
先點個飲品~
第一時間當然就點了男友至喜愛的刺身啦!
分別有三文魚刺身、赤蝦、虎蝦、八爪魚、油甘魚、吞拿魚及珍寶帆立貝,好豐富呀!
赤蝦好大條,食落好鮮甜爽口!
當然有我都好喜愛的三文魚刺身啦~
片片都切得好厚身,絕無吝嗇!
油甘魚都好爽甜!
整體的刺身都好新鮮好正!
不過珍寶帆立貝就被切成一小件,不能大口大口食有點失望,唯有食多幾粒補數!
好味的要Encore架!哈哈!

接著就是壽司了!
黑松露油甘魚壽司(左)
鰻魚壽司(右)
我們是被黑松露吸引了,雖然只有少量黑松露,不過配搭油甘魚出奇地夾!
這是升級體驗送的手作壽司,擺放得好靚好精緻呀!
黑芝麻包著的是有少量金箔的海膽,下面有吞拿魚腩~
而接著就有帆立貝加黑松露~
想不到放題都有精緻的壽司,不只是外表美,食落都一樣美味~
好鮮味的刺身~正!
每件都唔大件,可以一口一粒,唔洗食到咁飽,可以等個胃多D空間食其他美食!
 
日式蒸蛋是升級體驗才可以點的!
蒸蛋好滑身,入面有冬菇、蟹柳、魚片等配料,好有口感!
接著就到炸物天婦羅,每樣都點了少少~
即叫即炸,熱騰騰的上碟,亦都炸得剛剛好,金黃色的~
而且炸粉不會太多,好脆身,沾上天婦羅汁好好味!
 
南蠻炸雞中翼(左)
燒粟米+芝士大蝦金龍船(右)

南蠻炸雞中翼是即炸的,上碟時好熱騰騰,好香帶點微辣,好惹味,要encore
在放題內,好少粟地是原支奉上,微微燒燒表面好香,可以食到粟米的原汁原味~
而芝士大蝦金龍船有點點名過其實,大蝦就不是,是普通Size的中蝦,不過加了一些芝士及沙律醬作調味焗表面微焦,幾香幾入味!

將軍沙律(2人份量)
見到的推介的沙律,所以就點了一份Share食,入面有溫泉蛋,芝麻醬加新鮮蔬菜~
將半熟的蛋汁混合在一起,好清新好美味!
日式味噌炒蜆(左)
辣味螺肉(右)
味噌汁我個人覺得比較偏咸,迷你蜆沒有特別!
而辣味螺肉是我的至愛,好好味,一口接一口好快就食哂,又要再Encore
大蜆味噌湯
味噌湯好清,內有一件蜆及其他蔥花配料,不錯!
日式牛肉鍋
日式牛肉鍋內有肥牛、有菜,上面有隻生蛋,湯汁帶點甜味,不錯!
日式炒野菜
炒菜上碟時都係熱騰騰,最特別係上面加了木魚,混合一齊食好有日本風味!
羊架+汁燒豚小扒(左)
鹽燒牛舌(右)
羊架是男友點的,不能評論,而汁燒豚小扒肉質好淋好易咬開,醬汁好香好惹味!
而鹽燒牛舌好爽身,咸度適中!

櫻花水信玄餅(左)
烤朱古力香蕉+富士蘋果一口大福(右)
水信玄餅是日本近年新興的甜點,估唔到食放題都可以食到,好Q彈口感於硬身少少的Jelly,不錯!
烤朱古力香蕉是男友點的,也不能評論,而富士蘋果一口大福好似糯米池一樣,好香的蘋果味,一口一粒Size岩岩好,唔洗怕太大試唔到其他甜點!


後記:
整體的食物質素不錯,刺身壽司類尤其出色,好鮮味!
也沒有漏單情況,落單後都好快都把食物送到,而食物大家都是熱騰騰,即叫即做!好滿足的一餐放題,連高要求的男友也大讚刺身新鮮好味!



八幡屋日本料理
地址:旺角西洋菜南街1N兆萬中心9
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言