2016年4月9日 星期六

|吃喝の享|平民午食韓燒 ● 韓板燒肉專門店

韓風的潮流有增無減,韓國菜的餐廳愈開愈多,身邊很朋友都經常去食韓燒,慢一步的我也忍不下朋友的引誘,去會一會佢!
不過晚餐食韓燒就有點兒貴,所以就選擇午餐前來!
餐廳有兩間分店,行開荃灣就梗係會一會佢啦!
每張枱都有一個鐵板燒,還有一個抽風系統,將油煙快速抽走!
星期六日都設有午餐及下午茶的~
午餐價錢及HK$68HK$138,有平有貴~
有豬有雞有牛及海鮮選擇~
而餐廳仲有貼心服務,有Free Wifi電話充電、電話套、頭圈、圍巾及除臭劑服務,只要有需要就可以向店員享用~
包住部手機就唔怕D油彈到啦!


我們一人點了一個午餐:
香草雞+原味豬腩肉(HK$78
海鮮拼盆(HK$138
每個午餐都配有3款前菜、蛋醬半份、玄米茶、田園籃子、珍珠米飯及昆布豆腐湯!
韓國餐廳都是有提供韓式的前菜小吃的,分別是泡菜、芽菜及海苔!
 

店員就會開著鐵板,一人半份蛋醬,店員就落在鐵板旁的位置!
 
一邊有粟米粒,一邊就是原味的蛋醬,要等一陣子才可以食!

昆布豆腐湯
好清甜,味道剛好,內有海帶及豆腐粒!

香草雞+原味豬腩肉
香草雞4件,而豬腩肉2片,不要看少其份量,食食下都覺得幾飽~
雞肉是一早已香草的香料醃製的!
而食肉類就會有這個類似面豉醬的醬料,待燒好後就可以沾上食用,味道單食會比較咸,沾上肉一齊食就剛好帶出肉的香味!

海鮮拼盆
海鮮拼盆分別有3條多春魚兩隻大帆立貝及一條大虎蝦!
還有青檸兩粒可以幫助除去海鮮的腥味!


而午餐都是跟一些蔬菜,當中有南瓜、菇片及翠肉瓜!
 
自己落手落腳燒,想點整就點整,一邊燒中間的食物,一邊期待著側邊的蛋醬!
 
香草雞很入味,肉質好嫩好易咬開!
 
而帆立貝都幾大隻,燒至兩邊都微焦,好香口,亦好新鮮!
 
而豬腩肉都好好味,易咬開又唔會太油膩!
 
而虎蝦就大隻,兩邊反一反煎至轉為紅色,不過海鮮都可以煮多一陣,怕太生食唔到!
 
因欣賞係虎蝦已經開邊,所以好易拆殼食用,蝦肉好好彈牙又新鮮!
 
而去到尾聲,期待左好耐的蛋醬終於都變熟,有粟米的一邊比較有口感,粟米的甜味跟蛋好夾,而且有少似食蒸蛋的質感,而邊位就有少少微焦的香口,一個蛋醬就有兩重口感,好好味呀!
因為午餐沒有飲品,就每人點了一罐韓國進口的飲品(HK$15@


後記:
平時的韓燒單叫一般都比較貴,如果想一試又想平D,可以試下午市前來用餐,一個午餐就有齊你想食的,價錢比較化算!下次再來試下韓牛先!


韓板燒肉專門店
地址:荃灣青山公路荃灣段263-275號富裕樓力生廣場地下4-6號舖
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言