2016年4月12日 星期二

|吃喝の享|樓上工廈主題滋味西餐 ● Deer Kitchen

朋友在觀塘返工,而我就在附近住,所以就約了她食個飯傾下計!
聽聞觀塘工廈有不少食肆,所以就放棄幫襯連鎖式食肆,找到這間工廈的西餐廳-Deer Kitchen
工廈在MTR附近,位置都方便易搵,一出Lift門就見到光猛的門口!
門口擺放著餐牌,Lunch光顧仲有9折!
餐廳以鹿為主題,店內有不少鹿的裝飾!
店內光猛寬敞,好舒服的環境!
看看餐牌~
分別有晚餐及二人套餐,我們就點了個二人套餐(HK$688),包括有前菜、餐湯、第一及第二主菜、甜品及飲品!

餐前就奉上餐包:香草醬多士
多士軟硬適中,上面搽有香草醬,好香的香草味,咸度適中,跟平時食到的牛油/蒜蓉多士好唔同,好特別!

前菜:脆脆棒棒雞沙津
沙津上有不少脆脆,是一條條的脆脆,食落好脆口!
而沙津有菜之外,仲有切成一條條的雞條,成個沙津口感十足,又脆又爽口又有雞肉,配上沙津醋微酸,好開胃!


前菜:白松露北海道帶子刺身
帶子好大有半隻手掌咁大,之後上面有一些白松露的汁,食落不單有帶子的鮮味,更帶有白松露味,啖啖肉,好特別!

餐湯:鮮粟米忌廉湯
 話明是鮮粟米即是不是罐頭的粟米湯,湯有淡淡忌廉味,仲有原粒的粟米粒,不過湯可以再熱一點更好!
 

芝士焗加拿大龍蝦
半邊加拿大龍蝦,上次有著不少芝士焗製,焗至金黃色,上碟時已經聞到好香的芝士味!

而因為已經開邊焗上,龍蝦肉好輕易就可以食到,龍蝦好鮮甜,配上芝士好香好惹味!


主菜:慢煮保雲酥牛柳
牛柳表面有一些麵包糠,而牛柳煮成微粉紅色的,將表面慢慢煎到表面微熟,而牛柳內裡就半熟!除了牛柳外還有一些翠肉瓜及紫薯蓉作伴碟!
肉質好淋身易咬開,好香的牛味,牛柳配上類似燒汁的醬汁,不過醬汁比較少,多一點會好D


主菜:香煎比目魚配黑醋汁
比目魚煎至金黃色,上面配有黑醋汁!
 也有一些翠肉瓜紫薯蓉及沙津菜作伴碟!
 
 比目魚肉質嫩滑,細骨不多,煎到表面金黃色好香脆!


甜品:藍莓芝士蛋糕
食左咁多野都飽肚了8成,再上的甜品份量適中,芝士味不算太濃,芝士餅硬度適中,配上酸酸甜甜的籃莓醬,不會覺得太膩,不錯!

飲品就點了一杯熱檸水作結!



後記:
兩人加埋一大約7百多元,比出面靚少少的西餐廳價錢算是相宜~
而且兩人套餐食物好豐富,兩個女仔食都覺得份量較多,如果男士食就應該岩岩好!
整體食物水準不錯,不過牛柳還可以煮得更好,有改善空間!
如果係觀塘返工/附近行街不妨去試試,環境真的不錯,去傾計/慶祝/大伙朋友聚會都不錯!

Deer Kitchen
地址:觀塘巧明街119-121號年運工業大厦1B3
Facebook:https://www.facebook.com/Deer-Kitchen-HK-1636493323277630/?fref=ts
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言