2016年5月6日 星期五

|吃喝の享|漫活嘆西餐 ● CHEF STAGE de Eddy Chu

難得星期六放假又冇特別事做,就跟男友出去行街拍拖啦~
當然先要醫飽個肚先啦~
早前去過呢間食店的分店食晚餐,覺得好正,不過晚市有點貴,男友又未試過,於是就帶佢去尖沙咀分店食個午餐啦!
CHEF STAGE de Eddy Chu在海港城附近,地點唔算難搵,位於大廈的十九樓!
眼見座位不算太多,不過位置之間都留有一定位置,唔算太迫!
因為餐廳位於大廈19樓,職員安排我們坐在窗口位置,可以遠眺維港景色!
先看午餐價目,價位由HK$138168不等,有沙津、湯、主菜、甜品及飲品,另加HK$48有海鮮拼盤及餐酒,價錢唔算貴!
先來一客餐前麵包,麵包微暖香軟,塗上牛油食用,因為太肚餓好很就食哂!

凱撒沙律配烤雞
沙律我就叫左凱撒沙律配烤雞,凱撒沙律是我最喜愛的沙律!
除了有新爽鮮甜的沙律菜及蕃茄仔之外,還有多士粒及烤雞,還曬上煙肉味脆脆!

乳酪芒果蝦沙律
另一款就是乳酪芒果蝦沙律,明顯不同就是有兩隻鮮蝦,鮮蝦好彈牙上面有些乳酪醬,酸酸甜甜的好開胃,再配埋芒果就更加開胃!


翠肉瓜鮮蝦湯
是日餐湯就整個左翠肉瓜鮮蝦湯,好特別的湯,好清甜好有翠瓜味不過份量略為比較少,只有半碗的份量!
湯內有肉粒粒,彈牙有咬口!

鮑魚海鮮大會(HK$148
鮑魚海鮮大會上面有隻迷你飽魚,有魚蝦及帶子~
上面淋上好香好Creamy的醬汁,超好味,本身海鮮好鮮味,煮得剛剛好,魚的肉質好嫩滑!
而飽魚雖然是迷你版,好煙韌彈牙,淋度適中!
帶子都好鮮味,配上醬汁好入味,另外伴碟再有紫薯蓉,好甜好香,有飽肚感!

香燒澳洲羊T骨(HK$158
T是男友點的,肉質易咬好香羊味,醬汁就像燒汁的味道,跟羊肉好夾!
伴碟也有紫薯蓉,好甜好香,不錯!

甜品:鮮忌廉蛋卷
有一個小小的鮮忌廉蛋卷作結,忌廉好滑,甜度適中,蛋卷有香香的蛋味,好鬆軟,份量不多不少,不致太飽!

後記:
雖然他們的午餐份量不算多,不過午餐也跟晚餐的用膳時間及先後次序都一樣~
職員也會跟著時間及食用速度慢慢上碟,慢慢食下傾下計唔覺唔覺就食左兩小時~
不知不覺也開始覺得有飽肚感,如果想搵個假日對自己好D,跟朋友來個慢食嘆下,呢個地方是不錯的選擇,食物也十分有水準。


CHEF STAGE de Eddy Chu
地址:尖沙咀亞士厘道17-1919
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言