2016年5月4日 星期三

|吃喝の享|音樂主題西餐 ● The Live House

沿著彌敦道,由旺角行落太子,是時間食晚飯個肚開始肚餓~
跟朋友行過一間有好光招牌的餐廳,看到餐牌覺得不錯,就一於試下啦!
The Live House位於太子與旺角之間,斜對面就係始創中心!
最特別的它的位置是在地庫,行了一層樓梯先到,走廊都十分有音樂搖滾的氣氛!
我們七點左右坐下,竟然發現人流不是太多,可以未到食飯時間掛!
這間餐廳原來有時會有駐場Band隊表演,可惜當日用餐遇不到!
先睇下Menu有咩好野食先~
食物都是以西餐為主,款式多樣化!
之當日也有2人及4人的Set Dinner,不過我們兩人看過款式不太岩口味,所以就決定散叫啦!

Godiva比利時朱古力酒(HK$78
 
這是當日的特別推介的酒類,朋友就點了!
聞落有好香朱古力味,飲落有陣陣的酒味,苦中帶甜,好特別!

Strawberry LoungeHK$88
這是無酒精的Mocktails,岩哂我唔飲酒的人士享用!
侍應拎到埋黎就被粉紅色吸引著!
上面有好大舊Cream及士多啤梨~
除了有新鮮士多啤梨外,還有以檸檬果汁、糖漿及奶混合而成,飲落好香的士多啤梨味,加埋有Cream及奶就好似飲士多啤梨奶咁,甜多於酸,超好味!


凱撒沙律(HK$80
當然少不了點了我以愛的開胃沙律!
凱撒沙律上有一隻開了一半的半熟蛋~
下面就有弄碎左的手指餅而非平時食到的脆多士,仲有煙肉條,上面灑上少量芝士粉,整理也不錯,沙律汁微酸,味道好適中,好有口感好開胃呀!

雞翼拼盤(HK$102
為左滿足選擇困難症的我們,就選了這個拼盤,一碟有三款小食,有蜜糖雞翼、芝士乳酪黃金薯條及魷魚圈
芝士乳酪黃金薯條份量都唔算少,薯條加芝士及乳酪,上面有些煙肉絲,烤焗到芝士成半溶狀態,拎起薯條有芝士拉絲,乳酪微酸,芝士味香濃,薯條雖然焗過但也有少少脆身,好好味呀!

而雞翼及魷魚圈都好出色,雞翼好入味,魷魚圈炸得剛好!

芝士忌廉汁焗蟹肉意粉(HK$118
即叫即焗上碟時特別熱,小心辣咀呀!
上面鋪滿芝士焗到金金黃黃好香呀!
忌廉汁入面混有不少蟹肉碎,好香好惹味,意粉偏淋身,不過又唔會淋到一PAT PAT,熱騰騰好正!


後記:
我們點的幾款食物水準都不錯,菜式款式特別多,上菜速度也很快
一大班人聚會也不錯的選擇~
不過冇Live Band睇就有點失望,希望下次去有機會見到!


The Live House
地址:旺角彌敦道731號地庫
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言