2016年6月11日 星期六

|試飲の享|一飲而盡。悶氣全消 ● 全新有氣利賓納

有無利賓納Fans在此?請舉手!

利賓納可算是陪伴著我長大的,還記我細細個媽咪都會買一大支在家中,長期都有存貨的!
這款應該是經典版,要用水稀釋飲用的~~

唔講唔知,原來最近這個長青的利賓納仔仔我好鍾意咁叫佢架!)出左有氣」新版本!
由細到大在家中都被封號為「汽水怪魔」,是因為我超愛飲汽水,所有有氣飲品都特別喜愛!

這個消息實在令人太興奮了!二話不說放進雪櫃冷藏一陣子吧!哈哈哈!
全新有氣利賓納
HK$8 / 325ml

今次利賓納仲請來人氣女神黃翠如擔任代言人,以她正面開心的形象為大家帶來全新的產品!

全新有氣利賓納,有晒利賓納所有優點,以紐西蘭天然黑加侖子、含有5%果汁製成,是完全無添加,無人造色素、無人造調味、無人造甜味~
重點!有氣利賓納更供給你100%每日必需維他命C

建議雪凍佢比較好味,或者可以再加點冰塊!
我就跟媽咪一齊開心Share,我地都覺得佢飲落唔太甜,氣量適中,一飲而盡之後,”Ur”一聲,悶氣煩氣盡消,正呀!

PR寄來還有一些小玩意,可以幫呢個開心紫色氣球打扮一下!



產品於香港及澳門各大超巿、便利店及士多辦館有售



產品及資料由品牌提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言