2016年10月10日 星期一

|Eventの享|Happy Birthday to FACESSS ● FACESSS 13周年生日派對

各位愛美人士應該都唔會唔識FACESSS呢個美妝天堂,它匯聚了多個國際知名護膚及化妝品牌,不論我們還是旅客都非常愛逛的地方!
原來今年就係佢13歲生日啦(掌聲)















早前有幸有參加它的Birthday Party,跟大家回顧一下當日的熱鬧氣氛啦!















先跟友人遊走一下FACESSS入面不同的專櫃,相信不用我講都知SOFINA的妝前底霜十分好用!

















RMK用過它們的粉餅及卸妝膏,也十分讚!
專櫃中的報置也十分用心~














KIEHL’S最新推出的紫鳶花活肌昇華也廣受好評,有機會都會試試!















講到天然成份的護膚品牌,當然不會少了CANVAS的一份兒,現在也是它的用家,最喜歡它的玫瑰保濕露水,噴一噴非常醒神舒緩!





















至於彩妝品牌也應有盡用,我就被MAKE UP FOREVER新推出的黑色唇膏所吸引,是不是為了迎接Halloween呢?





















而這支雙用水粉霜也是近期彩妝界一個熱話,身體及全臉都可以使用,而且質地好水感,還有防水功效添!





















早前風魔整個美容界就是這個dyson風筒,終於可以親身試上手啦!
















拎上手都十分輕巧!















而當日DIOR也設了一個Photo Booth counter,我也跟朋友在此玩了一陣子,試下它們最新的唇色!

話到明Party,當然唔止得D Counter咁簡單啦~















場內設有特色攝影棚、多個攤位遊戲、魔術表演、特色攝影棚、多個攤位遊戲、魔術表演、Refresh Lab果汁吧等!















這個真心幾難玩,還是拍張照比較好!
















還有可以DIY Tote bag,提供了不同的印章及顏色筆可以發揮創意!

















仲有籃球機,一場黎到就同朋友一齊玩下,重括一下童真!哈哈!



























仲有得任食雪糕!















而隨後就到了LEONOR GREYL這個法國洗護品牌參觀,它是新進駐FACESSS的品牌!














還有即場Check頭皮健康,完成後它們仲提供一支適合我的洗頭水俾我回家使用,希望幫我改變我的頭髮問題!
















Check完頭髮,當然唔少得去amika度整返個靚頭啦!





















職員的手勢好專業,兩三下就將我的亂草變成浪漫的曲髮!






















完成頭髮,當然就走去各大化妝品Counter補補妝,順手試下它們的最新產品!




















Party中還提供不少精美的甜點及鮮果汁享用~






















當然也不可Miss左跟靚仔Oppa影返張相啦!
有得食有得玩,玩足一晚真係好開心好滿足呀~


再次感謝FACESSS的邀請!希望下次可以再跟朋友玩樂一翻啦!


FACESSS


活動由FACESSS邀請出席
@FacesssHK #Facesss #Facesss13thBirthday


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言