2016年10月5日 星期三

|護膚の享|多效潔面卸妝皂 ● God Skin Rucme 純天然手工西柚潔面卸妝皂

經常被身邊的朋友稱讚我的肌膚好,妝又貼,還向我請教護膚心得,還以後我會用上名貴的護膚品之類~
我當然會二話不說,要有好膚質,首先從卸妝潔面做起,好多人都會貪一時之快,草草了事,但其實卸妝潔面需要好好認真對待!

由卸妝到潔面,對著一大堆瓶瓶罐罐,真係有時都可以理解到點解會Hea洗~
所以一款多效的卸妝潔面產品就可以幫到大家慳返唔少時間!




















God Skin Rucme 純天然手工西柚潔面卸妝皂 
HK$139/100G(連起泡網)
早前就收就這個韓國熱賣的God Skin Rucme 純天然手工西柚潔面卸妝皂~
它在韓國認知度達到百分之七十,而每10個韓國人中有7人都知道這款西柚卸妝潔面皂,有冇咁利害?睇埋我Review就知點解喇~

























市面都有唔少的洗面皂,但今次介紹的Rucme 純天然手工西柚潔面卸妝皂當然係與眾不同啦!
它是純天然手工製造,無刺激溫和,而且帶有卸妝及深層清潔功效,含維他命C與維他命E,能有助於提亮膚色與肌膚彈力,而且它也有保濕功效,洗完後肌膚也不覺得緊繃,亦可調節肌膚水油平衡!











原裝的潔面卸妝皂是天一層保護膜包著,但隔著保護膜都已經聞到一陣陣的西柚清香~


















而每一件潔面卸妝皂都會附送起泡網,方便使用~




















使用方法好簡單,只要將潔面卸妝皂放入起泡網~




















之後加水揉搓510秒,淡橙色的豐盈泡沫就會慢慢出現~
泡沫好軟綿綿,而且好企身!




















將泡沫打圈向外至清洗全臉,至所有泡泡都消失就可以過水沖掉!




















我平時比較少化妝,只要用上無色防曬霜~
但用左防曬都必須要進行卸妝步驟,先可以徹底清洗~
除左洗臉時聞到一陣陣的西柚清香,過水之後,肌膚一D都唔覺得乾巴巴,而且仲有一層薄薄的光澤感停留於肌膚表面,效果真係超級讚,一試愛上!


總結:
終於明白韓國人點解咁愛它,它除左有卸妝潔面功能之外,仲可同時美白保濕,最緊要唔會洗完令肌膚覺得繃緊!超推介!





















Online Shophttp://www.zhoppa.com/




產品及資料由品牌提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言