2016年11月1日 星期二

|旅遊の享|帶你遊走東京三大人氣Pancake店 ♥ 嚐盡東京人氣Pancake















大家好我返黎啦!
如果有留意我FacebookIG update都知我上星期去左日本玩左一個星期~
今次突如其來的日本Trip玩得十分悠閒,沒有特別的行程路線安排,自由行的好處就係想去邊就去邊,想食咩就食咩~

今次旅遊地方都係東京,已經去了十多次東京,所以就算沒有旅遊書,我都好似返到自己熟悉的地方咁,想去邊就去邊,新宿池袋原宿等熱門地方我都行到熟哂~

去日本都經常都會大出血,買好多野返香港,不過今次一改大出血的習慣,變左去周圍食好野,原來唔覺唔覺我同男朋友係短短6日已經遊走左東京三大人氣Pancake店~

因為我跟男友太愛食Pancake,所以我都想急不及待跟大家分享!

1.  GRAM
















Gram係全日本不同地方都有分店,所以唔止東京先有~
而東京有三間分店,分別係自由が丘原宿及吉祥寺!

講到最方便最近俾遊客去到當然就係原宿店,而我今次都係去左原宿店!


個個去GRAM都係為左係呢個招牌Premium Pancakes,不過原來唔係去到有位就有得食架~
每日分三個時段限量共60個,額滿即止,多一份都唔會多,遲左去就要明天請早啦!
























食用時段分別係11:0015:0018:00,每個時段會派20個籌,而食用時段早一小時就會開始派籌及登記架啦!



















我當日就下午345分左右盲中中就去左,去完先知係限量同限時,好彩等多一粒鐘左右就開始派籌,唯有去附近行下先~
4點半左右我就返去排隊等派籌!


















一人最多可以拎一個籌,我地兩個人,都係拎一個籌~
因為怕太大份一個人會食唔哂,但留意有最低消費,一人最少點一款食物/飲品先可以入座!

而拎籌既時間就可以順道Book埋幾點入座,咁Book左就可以早10分鐘去到就OK~又可以去附近地方行下~



















我地入座時間係18:30,本來打算食Tea,就變左晚飯前小吃吧!哈哈!
Premium Pancakes係餐廳主打!
























仲有其他唔同Pancakes款式,如果Lunch黎仲可以點Lunch Set tim

















因為我地想試多D唔同既野食,所以我地除左Premium Pancakes之外,就再叫多杯飲品!


















因為佢地預先知道我地幾時入座,所以揀埋杯飲品就可以了~
好快有得食!

Premium Pancakes 950



















終於上枱啦!
職員拎過黎都特別小心,因為Pancake太過震騰騰好易會倒下,終於安放到枱上要相機食先啦!

3塊厚厚的Pancakes,上面有一球溫尼拿雪糕~
旁邊就仲有一舊Cream同焦糖醬!

















Pancake有成約2吋厚,質地超級軟綿綿,真係可以用震騰騰黎形容~
伴住凍冰冰雪糕、Cream同焦糖醬食,口感超級豐富~
試過就咁食Pancakes,味道冇咁出重點係加左焦糖醬,將成個蛋味帶出黎,食落又唔會入口即溶,有質感又有口感!

推薦度:★★★★★為滿分)



花茶 450
















另一款就點左壺玫花茶,但係有點失望!
























唔似我地平時飲既玫花茶,無玫花不突止,入面茶隔係一D橙色粒粒~
飲落味道唔知點解有陣蕃茄點酸的味道,奇怪!

我跟男友都唔太喜歡,不過最後都迫自己飲哂唔好浪費!
下次再黎都係叫返D正常野會比較穩陣!哈哈!

度:☆☆☆☆☆為滿分)


GRAM 原宿店
地址:〒150-0001 東京都渋谷区神宮前1-9-30-1F
*餐廳位於原宿竹下通附近,可以搭JR原宿駅,沿竹下通行到去見到7-11轉右就到
TEL03-6804-3399
營業時間:OPEN. 1100 – 2100 不定休


2.  Eggs 'n Things


















呢間人氣Pancake我早幾年已經識佢,係一間長期都排滿人的Pancake店~
同樣係全國不同地區都有分店~

如果去東京最近就可以去原宿台場或銀座分店,原宿我都經過幾次,次次都排滿人,真係冇動力去排,唯有放棄!


















因為幾年前自己一個遊走東京時去過江之島,今次我帶了男友一齊去~
上次因為一到埗太肚餓就去左車站附近的McDonald食早餐,食過早餐後我再行下先發展到原來江之島係有一間Eggs 'n Things分店架!

















重點係因為郊區,人流特別少,上次無緣一試,今次就決心帶男友來會一會佢!

















不知為何日本特別重視Halloween這個節日,我地十月底去都不難在周圍見到南瓜裝飾~

















進店時都係早上10點半左右,一大早餓住個肚坐左一小時車就來食早餐~
暫時都只是有不夠十枱人客,地方大座位都算多!


















今次重點就來試一試它們的Pancakes,不過兩個人食兩份Pancakes好似好悶,所以另外點左一份其他的食物!




















Halloween有期間限定,這個紫色的Pancakes好吸晴呀!
不過我還是想吃傳統的~

Strawberry Pancakes 1,080

















這份Pancake有一座好似山咁高既Cream(睇見都覺得好邪惡),好震撼!
一碟有5Pancake,我選了士多啤梨味~


















士多啤梨原來唔係新鮮的,是經過後期製作的士多啤梨粒加果醬,所有點失望~
Pancake薄薄的,跟平時McDonald食到既厚度差唔多,質感比較鬆軟,不過就無咩驚喜啦!

















呢度有唔同既醬可以選擇,分別有焦糖椰子及士多啤梨醬~
可以揀自己喜歡既去配埋Pancakes一齊食~
不過我覺得焦糖醬係最正常,其他就見人見致啦!

















重點成座山既Cream上面就加左少少杏仁碎,Cream好香滑,是唯一可讚的地方!

度:★★☆☆為滿分)


Canadian bacon Eggs Benedicts 1,350
















另一款就點了煙肉Eggs Benedicts
















Eggs Benedicts煮到流心不錯,味道可接受,煙肉味不太香,比想像中遜色了~沒太大驚喜!

















附上一埋連皮的薯仔粒,增加飽肚感!

度:★★★☆☆為滿分)


整體是可以接受的,正常的,但我唔覺得要花咁多時間去排隊食,去唔去食就自己考慮下啦!























Eggs 'n Things湘南江の島店
地址:神奈川県藤沢市片瀬海岸2-17-23 the BEACH HOUSE 1F
*小田急電鉄江ノ島線「片瀬江ノ島」駅徒歩3
TEL0466-54-0606
營業時間:9:002230Last Order 2130


3.  Bills

















相信大家愛好去日本的朋友都唔會對這間Bills 陌生,由4-5年前去日本發現到它,點知一試愛上,之後每次去東京都要去會一會佢!

它也有被喻為全世界最好味早餐的稱譽~

佢分店唔算多,東京、神奈川及福岡都有,去開呢D地方去旅行有機會就可以去試到!

去到行程最後一日,都要早起去Bills食早餐~
今次都係去左原宿表參道分店,呢間又就腳又方便,可以方便周圍行街Shopping

之前去都係中午打後的時間,所以都係要等位的~
不過就無Eggs 'n Things咁慘要企係度等,佢會留低你名及人數,會叫你幾多點之後再黎再等一陣就可以入座,咁做都唔錯,唔洗人地企係度無了期咁等!

















但今次我一大早9點就去到,唔洗等位就可以直入,所以建議唔想等位就最好9點半前去到,因為我地入到去不消15分鐘就坐滿8成人啦!















Ricotta Hotcakes, Fresh Banana, Honeycomb Butter 1,400
















即叫即製,終於上枱啦~
因為時間尚早,所以好快就有得食~
一份有3Hotcakes,唔好睇少3件,我之前跟朋友一人一碟,結果飽到上心口,一人食淨一件,所以自此之後就唔會做傻事啦~
今次都係點了一份Share食!

















Hotcakes有一定的厚度,大約有1吋左右,仲有香蕉添!
















Hotcakes質感比之前兩款的更濃密,中間好似夾左一點牛油咁,有點濕潤但唔會整到一Pat Pat

















每一件都會有這塊蜜糖味的牛油,再淋上焦糖Hotcake醬,唔好以為好甜,其實係剛剛好,每食一口都有幸福的感覺~這就是我每次都要來食既原因~

度:★★★★★為滿分)



Chilli Fried Egg and Bacon Brioche Roll, 
Rocket, Spiced Mango Chutney  1,300
















這個是店員介紹的是煙肉煎蛋同火箭菜麵包~

















煎蛋是半熟的荷包蛋,煙肉好惹味,加埋有點青草味的火箭菜,口感豐富,店員果然無介錯!

度:★★★★為滿分)






















Bills表参道
地址:150-0001 東京都渋谷区神宮前4-30-3 東急プラザ表参道原宿7F
餐廳位於表參道,行開原宿竹下通行過去10-15分鐘左右,再近D就可以搭METRO副都心線在明治神宮前駅下車比較近
TEL03-5772-1133
營業時間:8:30 – 23:00, Last orders: food 10pm, drinks 10.30pm


親身去試過這三間人氣Pancakes食店,以下為我的推薦的總排名:
第一位:Bills
第二位:GRAMS
第三位:Eggs 'n Things
Bills依然係我心目中的第一位,佢個質感真係暫時係第二間食唔到,而GRAMS係我心目一排名都幾高,下次再去日本都會再去會一會佢,不過最麻煩就係要花時間等位,而最後Eggs 'n Things唔係唔好,只係佢長期Keep住排咁多人,等咁耐先有得食,但味道及質感真係冇驚喜,如果唔洗排隊我都會再去食,如果要等位我就唔會花時間去等!


希望跟我一樣喜歡食Pancakes又準備去東京的朋友可以參考一下啦~
下回再跟大家分享其他今次旅行的精彩行程及其他食店等等啦!Stay Tuned :)

















*所有旅程洗費是自費的,純開心Share,謝謝你花時間閱讀*

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言