2017年10月26日 星期四

|護膚の享|轉季護理肌膚好拍擋 ● 自購醫學品牌好推介

這兩星期天氣好似愈變愈涼,是轉季的季節來到了~
每次到轉季時候都是對肌膚一大考驗,所以之前夏天用開的護膚品可能已不夠,為左唔想肌膚出現狀況,天然成份或是醫學品牌的護膚品牌是最適合這種天氣!



早前經朋友介紹下發現左有間Shop專門售賣歐美醫學品牌,而且價錢比一般專門店便宜,係因為他們的產品都是由當地直接大手入貨,可免除代理商之間的利潤,所以我都入手了之前想試好耐的兩款產品,等我分享一下用後感啦!



Cosmetic Skin Solutions Olive Serum
橄欖修復舒敏精華

醫學品牌Cosmetic Skin Solutions來自美國,由美國FDA註冊的實驗室製造受最嚴格的監控,集合了世界各地頂尖科學家,共同研發之高效抗氧化品牌,全線無防腐劑PARABEN



這支橄欖修復舒敏精華能夠即時注入水分和滋潤肌膚改善敏感泛紅以及舒緩各種敏感症狀,同時可以抗氧化和改善暗啞肌膚~

全新的產品都有原廠包裝,以防買到仿貨!



主要成份包括橄欖葉精萃、積雪草及維他命B5,可以為肌膚提供強效抗氧化,修復受損細胞,改善敏感泛紅情況,緩和玫瑰痤瘡及濕疹等症狀,高度滋潤肌膚,而橄欖葉精萃更可以滋潤皮膚,有助減淡幼紋及皺紋!

適合中性乾性及敏感皮膚使用!


產品不含防腐劑PARABEN,更是無動物測試的!


產品以抽取式滴管狀的設計,可以易於控制每次使用份量~



精華呈茶色凝露狀,質地比較濃稠柔滑易推,延伸性高推開好像有點油狀,但其滲透度很高,推多幾下就完全被肌膚吸收!


精華可以用於早晚潔面及爽膚後使用,每次使用1-1.5泵份量就可以塗抹全臉及頸部~



塗抹全臉及頸部,瞬間被肌膚吸收,肌膚即時變得水嫩滋潤~


乾巴巴的肌膚立即回復光澤細緻,而且皮膚變得滑滑~



塗抹後手指同面頰都很清爽不黏膩,精草仲帶有一種天然草本香味,天然舒緩的氣味,如進行激光/果酸療程前7天連續使用,可減輕痛楚,增加細胞修復添!



Derma-RX Comedone Formula
毛孔細緻液


Derma-RX新加坡醫學品牌,大家可以對佢比較陌生,但其實佢係大有來頭,品牌在外國已經拎左唔少獎,而係皮膚診所常用的產品,連養和醫院、美容達人QUEENIE CHAN同好多醫生都有推介



產品的成份天然,主要成份有百里香大牛蒡及白樺葉,連大左肚都用得!

可以防止皮膚既油脂分泌去阻塞毛孔,從而減少黑頭及粉刺,收細毛孔~
可以以天然草本精華成份去疏通毛孔同殺菌,產品不含任何類固醇酒精及抗生素,所以將他當作長期護膚品都冇問題!


產品同樣以抽取式滴管狀的設計,可以易於控制每次使用份量~


毛孔細緻液質地呈茶色水狀,流動性高,水狀的質地可以瞬間被肌膚吸收!


可以早晚用於T-TONE鼻翼及下巴位置等容易冒油及積聚暗粒黑頭的位置~




雖然我是乾性肌膚,但係T-TONE鼻翼及下巴位置都有暗粒油脂分泌問題,連續用左2星期左右,毛孔同暗粒問題真係有所改善!



講左咁耐,以上兩款產品我都係呢間Salala Beauty入手架






佢地主要出售世界性,能夠有效針對皮膚各種問題的醫學護膚品牌
可以把以前這些只在診所、大型美容院、醫院先可接觸到的醫學護膚品牌普及化,以大約五至六折的價錢發售!


我都比較過出面,佢地真係賣得平好多,而且可以一次過可以容易買到原本好難入手的醫美產品,深得一眾女士歡迎~唔怪得短短6年時間內,已擴展至第11分店啦!


【送禮預告】
咁好的產品我梗係有預埋大家一份,我入手多一支產品送俾我的讀者~
稍後時間就會係我的Facebook Page發佈,想有機會免費得到記得多多留意啦!



購買點:Salala Beauty


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言