2017年10月23日 星期一

|Eventの享|打造水嘟嘟雙唇 ● shedates x Vaseline閃爍Bling Bling手作坊

這一星期終於感受到秋天的來臨啦~
每年一到這個秋風起的季節,天氣都開始變得乾燥,唔止皮膚乾燥,咀仔都乾到起紋喇!


家傳戶曉Vaseline一向都又平又好用,剛過去週末就獲邀出席《shedates x Vaseline閃爍Bling Bling手作坊》,跟Blogger好友過了一個愉快的下午~


一大盒的Vaseline帶出街其實真係好唔方便,而最近迷你版Vaseline已經黎到香港啦~好可愛的Size帶岀街唔怕阻手袋!


活動上邀請了美容編輯分享絕密美唇秘技,仲可以即場DIY屬於個人的Vaseline閃令令Lip Therapy小瓶添~



材料準備就緒就可以準備開始製作啦!


當然少不了我們的主角啦~有原味及玟瑰味兩款~



Vaseline用途多多,當然最常見的就是用來護唇,但大家又知道如何有效地護唇呢?
其實唇跟肌膚一樣,要定期去角質,之後所塗的護唇膏才可以完完成成滲透入雙唇上!

DIY 1 : 去角質護唇膏

Step 1: 用小匙將Rosy Lip取出至小碗內
Step 2: 加入半茶匙至一茶匙砂糖加入碗內
Step 3: 可以按量及按自的喜好加入
Step 4: 以小匙攪拌


準備一個吉的小盒子就可以將製成品存放好,個人的去角質護唇膏就完成啦~


忍唔住即時試試先,效果又唔錯bor


DIY 2 : 有色護唇膏

Step 1: 用小匙將Original取出
Step 2: 按量自喜好加入不同唇膏,混色也可
Step 3: 以牙籤將護唇膏混合已取的唇膏
Step 4: 攪拌至顏色均勻即可

我地家中好多時都有D好乾/唔岩用的口紅,唔用佢又好似浪費左,原來只係簡單幾個動作,就可以將無用的口紅變成好正的有色護唇膏,製作方法超簡單,唔洗5-10分鐘就完成啦!大定都可以係屋企試試!


DIY 3 : 個人Bling Bling護唇膏

若嫌本身的Vaseline太過單調,可以試下來個簡單DIY,以閃石設計一個屬於自的自家護唇膏,咁就唔怕同人調亂啦!


Step 1: 將閃石膠水塗抹於產品上
Step 2: 揀選自己喜歡顏的閃石貼在已上膠水的地方
Step 3: 可預先畫草稿,沿著來貼就不怕錯
Step 4: 貼滿於草稿/閃石膠水上待乾即可


如果覺得上面的步驟太浪費時間/沒有心機慢慢貼~
大家可以到各大藥妝連鎖店購買這個限量版的護唇膏!


內有齊閃石貼,將閃石貼紙全部貼上產品即可,快捷方便!


我的個人Bling Bling護唇膏就出世啦!




活動上大會都準備了三文治及飲品予我們,一邊吃一邊DIY,就過了一個愉快的下午啦!再次感謝SHE.COM的邀請!



Vaseline


是次活動及資料由SHE.COM提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言