2018年1月21日 星期日

♥R&W♥婚享 #3:自拍Pre-Wedding の 日系小清新婚照 ✿ 婚紗禮服篇 ✿



上年12月去完旅行回來一直忙忙忙,因為籌備婚禮真係要按步就班,上回跟大家婚享了我倆選擇大日子場地,用心的婚享

確是得到大家的支持!

先在此文感謝ESD把我就篇用心的功課貼堂,仲誤打誤撞得到這張HK$25 Starbuck Coupon作鼓勵,先感謝大家!


這篇是搶閘婚享的,因為我倆未學行先學走,襯著上年年尾去到東京旅行時,抽了一天去到東京尋找一些特別、「好日本」的地方自拍婚照

大家都知在香港搵隊Crew去影要包埋工作人員機票,真不便宜呢~

其實這次我地都唔係第一是去自拍了,因為我地幾年前已經有結婚這個念頭,開始留意到大家都有自拍Pre-Wedding的玩意,作為每次去旅行都要帶腳架合照的情侶確是一個很好的練習機會呢~

但係自拍Pre-Wedding需要準備的東西很多,因為只有主角兩人,由拍照、化妝、造型、燈光、擺POSE、道具等都只有我地兩位,事前功夫真係少不了,兩手準備,到埋位拍攝時就可以更加順利!

其實所謂Pre-Wedding分好多,正常的就要著哂婚紗禮服的,但宜家都好流行著情侶裝/白裙便服去影,但我就一直覺得要穿上婚紗禮服先可以叫做Pre-Wedding後者的只能叫情侶生活照!大家覺得對嗎?

所以婚紗禮服真係今次自拍最重要的主角,所以這篇就跟大家分享我們自拍所買的婚紗禮服等造型,理所當然就是向偉大的淘淘出發,襯著雙11就去入手啦!


婚紗

因為今次想要影一些小清新的感覺,同埋留婚紗是要帶去外地的,基於行李容量所限同埋拍當日穿婚紗也要幫忙拎行裝旅拍是都選輕便齊地的婚紗比理想大傘裙同超長拖尾的並不是這次選的條件內~

所以我今次主要搵輕婚紗為主!


淘淘選購婚紗小Tips
1.     評價:一定要睇評價同買家實物圖,因為婚紗好多時都是轉戴一些外國Model照,實物跟官方相可能有差距(尤其是Lace款,因為通常平價的Lace都係好的)
2.    尺碼:留意婚紗是拉鏈款/鈕扣款/綁帶款,如果是拉鏈款/鈕扣款的婚紗,如無岩Size就留有冇得訂造尺碼一定度到Fit身先好睇,唔係好易太大/太細穿唔落;如果是綁帶款,Size未必貼身都可以,最好預大好過預細,因為綁帶仲有少量走盞位
3.    格價搵到心儀的婚紗時,可以善用找相似的功能,可以方便格價,因為同一條婚紗在不同店舖價錢都可以相差幾裹
4.    領取店舖優惠券:好多時店舖都會有不同的折扣優惠券,買滿指定價格就可以有一些的優惠


其實在淘淘內的婚紗價格差距都好大,幾百蚊至到幾千蚊選擇都會有,當然貴的當然也有道理的,大家睇真實買家評價就可以分別出來~

今次想搵輕婚紗,一早已經睇中左好幾條差唔多款,但在細節位同剪裁都有唔同!

人民幣400以下的選擇如下:
A)  

B)   

C)   

D)  

E)   


F)    

人民幣400以上的選擇如下:
G)   

H)   


其實以上的裙子都有共通點,思前想後,大家估到我揀邊條嗎?(其實頭一張相已經有答案了
.
.
.
.
.
登登登登!就係最尾一條,亦都係咁多條之中最貴的一條,在雙11時有人民幣100蚊優惠我先捨得入手,亦都考慮了好耐,雖然呢條裙評價唔多,但係同店舖我睇中另一條的評價實物圖跟Model相片比較接近,所以就膽粗粗入手了!

一齊實物開箱啦!




收到之後果然沒令我失望十分滿意~







先是上身不是平時的Tube Dress是半短袖的款式上身以Lace加閃片,而最欣賞Lace十分仔細,而且好柔軟唔刮肉~

Close Up俾大家睇下D Lace,真係唔係一般淘淘幾百蚊的質素呀!(心心眼


而且下擺的紗裙位置比我想像中大舊,幸好一整條也不算太重,只有1KG左右~

上身圖

我身高160CM,當日只穿上波鞋方便走動ma婚紗跟Model相片中的有90%以上相似!

上身的Lace及閃片都很美美的,過鏡後都有輕微Bling Bling效果,唔會太過Over

而這款婚紗是鈕扣款的,我這個是S碼,賣家提供的尺碼都十分準確,S碼剛好就是我的尺碼,太好了~
而半透的Lace位,若隱若現的玉背好美耶超喜歡這個部位!
P.S. 這個鈕扣是換上後要男人出手幫忙扣的,不過扣鈕比起綁帶簡單一些吧(笑



隱形內衣NuBra

著婚紗一定要著隱形內衣NuBra,也用過幾款的NuBra覺得不太好用,所以今次就膽粗粗係淘淘買左個平價的NuBra

睇過評價呢款比較多人買,而且好多買家評實同實物圖,價錢都係人民幣43蚊,好抵玩,著幾次都抵啦!一於試下佢!


實物圖







內附穿著的說明,仲有個存放盒附送,好貼心~


一拎上身就覺得佢比一般的NuBra輕身好多~

而入面有不少的氣孔,可以在穿著時都透到氣,唔會焗身~

質地及形狀是仿人手的設計~

而先貼好再用前扣扣上,穿著方法好簡單!

用後感:
我覺得呢個NuBra唔錯,我當日穿了大半天都唔會有唔舒服既感覺,而且十分輕身,第一次穿著的黏力好足夠,不過可以著多幾次黏力會開始減低~

而前扣的設計十分方便,只雖然左右貼好扣上即可,不過去到打造事業線方面效果就唔算太明顯,可以我穿著方法有點問題吧!最後,我覺得大家唔係好在意事業線問題,平平地買個無帶Bra for著晚裝都真係買得過!


Bow Tie


講完女士,當然唔少得為你男人入手一D配飾啦~
其實正確最好就一整套西裝馬夾同西褲會最好,不過今次主要是想影小清新風格為主,Casual得黎又有D正式的感覺,就買了兩件配件俾男人啦!第一件就係Bow Tie仔~

P.S. 我男人平既返工都不用穿西裝的,所以家中沒有西裝褸,如果你男人有都不妨可以帶埋去!

淘淘的Bow Tie真係又平又多款,由人仔5蚊至30幾蚊都有,不過人仔1x蚊果d都已經好靚了!
今次入手左3Bow Tie,加埋都係唔洗人仔40蚊,太抵了吧~




實物圖


呢款係貴少少,不過質素唔錯,官方圖片跟實物係冇差別架~









實物圖

另外都買左兩個淨色款,不過今次輯相就冇用到,只用上了上面果款~
影埋俾大家睇有個參考啦!


《褲頭吊帶/背帶》

另一樣配件就係褲頭吊帶啦~


實物圖

賣家都包裝得好好~實物如圖,好高質呀~
同樣有好多圖案印花選擇添~都係人仔25ja~好抵吧!







另外男人自己帶左白色恤色同著左條卡其色長褲,配合返今次小清新的風格~


出黎個效果就係咁啦~冇西裝褸個感覺都唔會太差吧!

婚紗禮服婚享就黎到呢度啦~
不過一個Pre-Wedding又點止得呢D,因太多我好想詳同大家開心Share,黎緊仲會分別幾篇同大家分享道具、器材、拍攝技巧、化妝髮型及行程選址及大家最期待的完成品等等,希望大家可以有一個參考,幫到大家啦

謝謝你地睇到最尾,因為我份人比較長氣,唔好介意XD
有問題隨時PM同我交流啦





以上都是我的用心分享,大家喜歡的就留言支持下~你們的支持就是我的原動力!也歡迎PM與我交流,多多指教!

#以上為非邀稿文章 This Blog is non-sponsored #


**********************************
歡迎聯絡合作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP


**********************************

沒有留言:

張貼留言